Gå til innhold

Ja, enda en tråd om FPS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har skrudd av vær, prøvd med V-sync av og på, både direct 3d og opengl.

 

P.S. At den er over 60 er ikke "evig nok". Crosshairet trekker seg fortere sammen med høyere fps.

Tror jeg absolutt ikke noe på!!

 

Nå vet ikke jeg hvordan cs er bygd opp, siden jeg ikke utvikler det, men crosshair'et sin "størelse" blir bestemt av visse variabler som ikke har noe med fps å gjøre. At det trekker seg sammen fortere med høy fps er anntagelig fordi de med lav fps har litt treg maskin og spillet "henger" litt.

 

Ikke kom å si noe som "alle proffene sier det". Gi meg heller et bevis så gir jeg meg..

 

Edit: En Tiger, jeg merka ikke noe forskjell mellom 60 fps og 100fps..

Endret av Jonas
Heh, jeg så på en venns maskin, han har 100 konstant i kamp. Hans crosshair trekkr seg lynraskt sammen, mens mitt bruker lengre tid, ergo blir det vanskeligere for meg å sikte. Dette har MYE å si.

Hvor stort crosshair'et trekker seg sammen har ingen ting med hvordan du skyter. Det er den en variabel som sier.

 

Begyn å programere i et språk, så er det lettere å forstå..

 

Eller btw .. ikke begyn du..

Påenget her er jo at selv om øyet kan se over 100 bilder i sekundet. Så nytter det ikke å ha 100fps i cs hvis du har en crt skjerm som ikke har høyere oppdatering på bildet enn 85hz noe som er ganske normalt. Det eneste dette kan føre til er at du mister noen bilder og det kan jo være dette som gjør at crosshairen trekker seg fortere sammen ved 100fps fordi 15 av bildene forsvinner.

 

Men må ærlig innrømme at jeg ikke har lest kodene bak cs, så jeg kan ta feil, men jeg tror ikke det er så mange som har gjort dette.

 

Lurer på om noen skal sende en mail til produsentene av cs og spør dem, de bør jo vite ;)

 

Edit: 85+15=100 ikke 85+25 ops.

Endret av Thorsen
Påenget her er jo at selv om øyet kan se over 100 bilder i sekundet. Så nytter det ikke å ha 100fps i cs hvis du har en crt skjerm som ikke har høyere oppdatering på bildet enn 85hz noe som er ganske normalt. Det eneste dette kan føre til er at du mister noen bilder og det kan jo være dette som gjør at crosshairen trekker seg fortere sammen ved 100fps fordi 15 av bildene forsvinner.

 

Men må ærlig innrømme at jeg ikke har lest kodene bak cs, så jeg kan ta feil, men jeg tror ikke det er så mange som har gjort dette.

 

Lurer på om noen skal sende en mail til produsentene av cs og spør dem, de bør jo vite ;)

 

Edit: 85+15=100 ikke 85+25 ops.

Endelig en som skjønner det! Fps og crosshair har ikke noe med hverandre å gjøre i denne sammenhengen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...