fondus Skrevet 5. mai 2004 Skrevet 5. mai 2004 Hei. Sitter og prøver å få opp Gallery, men har støtt på et par problemer. Det første er dette: Error: albumDir: /home/p/pt/pt-home/public_html/bilder exists, but is not writeable by the webserver user. Try: chown -R nobody /home/p/pt/pt-home/public_html/bilder or if that doesn't work: chmod -R 777 /home/p/pt/pt-home/public_html/bilder Jeg har satt /bilder sin attribute til 777 Det andre problemet er dette: . Also make sure that if you have an open_basedir restriction then this tmp directory should be under the open_basedir path Error: Directory /home/p/pt/pt-home/public_html/temp does not exist. Please create it. /temp finnes i virkeligheten og den er også satt til 777. Hva er feil?
Cucum(r) Skrevet 5. mai 2004 Skrevet 5. mai 2004 Det tok meg max 30 sekunder å finne linken til supportforumet til Gallery. LiNK
fondus Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Skrevet 9. mai 2004 Problemet på det forumet er at jeg aldri mottar noen registrerings-mail, derfor tenkte jeg at jeg kunne spørre her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå