Gå til innhold

TES: Mods

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt å begynne på Morrowind igjen, og ser det er masse modder der. Men hvilke av dem er verdt å ha? Tenker på for å øke realisme og stemning.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, finnes mange goder sider, men jeg hadde iallefall blitt veldig takknemelig hvis dere heller anbefale et enkelt (gjerne flèr også, for den saks skyld) mod, istendenfor å linke til en side.

Nevn gjerne en mod dere liker, samt hva den inneholder, hvorfor den er moro, samt en link hvor vi kan nedlaste. Hvis dere vil da...:green:

Skrevet

Har funnet en del mods som gjør spillet mer realistisk. Blant annet den "better bodies" -modden. Har også funnet noen modder med ganske heftige klær + bank mod og en mod som gir mer eyecandy i form av sommerfugler og andre småkryp som svirrer rundt.

Skrevet
Har funnet en del mods som gjør spillet mer realistisk. Blant annet den "better bodies" -modden. Har også funnet noen modder med ganske heftige klær + bank mod og en mod som gir mer eyecandy i form av sommerfugler og andre småkryp som svirrer rundt.

Ja, den er grei. Bruker faktisk "no-glow" moden jeg også.. :p

Skrevet

Du har vel ikke tilfeldigvis URL? :green:

Skrevet

det hadde jeg også satt pris på :)

Skrevet (endret)

Better bodies, og Morrowind Summit har en god del modder. Ellers så er google din venn :thumbup:

Better Bodies kan gi litt clipping-problemer med endel klær og armour fra andre modder ettersom kroppene er litt forandret.

Edit: En link til en side til med MYE bra.

Endret av Gromle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...