Gå til innhold

Den mest elendige plata du noensinne har kjøpt?


Anbefalte innlegg

Har ikke kjøpt en elendig plate. (hvorfor skulle jeg det?) Men jeg fant engang en CD i veigrøften. Skitten og fæl var den. Så jeg tok den hjem å vasket den med salo, og satte den i spilleren. Men fytti grisen for noe møkk. Det var noe eurodance lignende greier som bare var bad. Skjønte jo fort hvorfor den lå i veigrøften :roll: Jeg kastet den selvfølgelig like fort, og håper ingen har funnet den. Har en mistanke at den CDen var ment å være noe lignende som i filmen "the Ring" som førte til døden etter 7 dager hvis man så den...

:ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har ikke kjøpt en elendig plate. (hvorfor skulle jeg det?) Men jeg fant engang en CD i veigrøften. Skitten og fæl var den. Så jeg tok den hjem å vasket den med salo, og satte den i spilleren. Men fytti grisen for noe møkk. Det var noe eurodance lignende greier som bare var bad. Skjønte jo fort hvorfor den lå i veigrøften :roll: Jeg kastet den selvfølgelig like fort, og håper ingen har funnet den. Har en mistanke at den CDen var ment å være noe lignende som i filmen "the Ring" som førte til døden etter 7 dager hvis man så den...

:ermm:

Hehe, har en lignende opplevelse. VANT en gang "Verdens Beste Damer", den offisielle håndballjenteplata for VM'[årstall] i håndball. :| Her stiller håndballjentene selv opp og synger inn sin egen låt, kombinert med et lass råtten 80-tallspop og det teiteste coveret noen sinne. :)

Lenke til kommentar

Oasis - definetly maybe...

 

 

*kanskje vente på flaming frå metal skaren her*

Og når ble Oasis metal?

du skjønner det at eg venta på en slik : "Herregud hører du på Oasis???! OMG for en idiot du er....det er jo metal som gjelder...hardcore metal.... *brøl brøl*" utsagn liksom... :p

Lenke til kommentar

Oasis - definetly maybe...

 

 

*kanskje vente på flaming frå metal skaren her*

Og når ble Oasis metal?

du skjønner det at eg venta på en slik : "Herregud hører du på Oasis???! OMG for en idiot du er....det er jo metal som gjelder...hardcore metal.... *brøl brøl*" utsagn liksom... :p

Dumt at vi skuffa deg da... :roll::p

Lenke til kommentar

Oasis - definetly maybe...

 

 

*kanskje vente på flaming frå metal skaren her*

Og når ble Oasis metal?

du skjønner det at eg venta på en slik : "Herregud hører du på Oasis???! OMG for en idiot du er....det er jo metal som gjelder...hardcore metal.... *brøl brøl*" utsagn liksom... :p

Jeg liker Oasis, så det så.

 

Men jeg kan godt slenge noe dritt. Men det gidder jeg ikke tror det egentlig holder å nevne at vokalisen er en arrogant jævel...

 

Metal up your ass!!! party-smiley-043.gifparty-smiley-043.gifparty-smiley-043.gifparty-smiley-043.gif:D

Lenke til kommentar

I stor fryd over å ha fått dvd-spiller som tygger alle lydformat, deriblant da SACD, anskaffet jeg Pink floyd's Dark side of the moon i dette formatet. Og ble så begeistret over opplevelsen at dette måtte bare gjøres mer.

Så i et par øyeblikk der alt normalt gangsyn var kjemisk fjernet, betillte jeg "late night chillout lounge" med "Horizont & friends" på SACD fra play.com. Og jeg må vel kunne si at lyden er bra, men selve "musikken" gir meg store, dype sår langt inn i sjelen.

 

Utenom dette, er vel en cd med "Tenacious D" den aller største skuffelsen.

Endret av Eriond
Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Man kjøper da ikke skiver man ikke har orka å høre på forhånd litt eller lest om i anmeldelser? Hvis du kjøper skiva til en P3-artist som går 20 ganger i døgnet, bare for å få DEN sangen hjem, kan jeg jo skjønne at man finner ut man har kjøpt katta i sekken, når alle de andre låtene suger hardt.

 

Kjøper aldri metalskiver uten å ha hørt litt i platesjappa først..sett bort fra band jeg VET alltid leverer kvalitet, som Angra, Symphony X, Dream Theater..

 

Sett i perspektiv, er vel det værste jeg har kjøpt ei Best of-skive med Bonnie Tyler i 1990 ellerno..like etter at CD-spillern kom i stuene til folk, og den lokale kiosken hadde tatt inn en liten rack med CD'r. Det ble liksom første CD'n i huset.

"You're simply the best! daaa-daaaa-daaaa-daa" *grøss*

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...