Gå til innhold

Den mest elendige plata du noensinne har kjøpt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Morten Harket - Vogts Villa

 

 

Jeg har kjøpt mye sær musikk opp gjennom årene, spennvidden fra Diva (du vet de to blonde Darammensbimboene som sang ponopopp tidlig på nittitallet) til Olivier Messiaen er ganske stor i grunnen. Mye av dette er ting jeg ikke er "stolt over å eie", men ingen andre plater gir meg den samme "må-slå-av-dette-nå-før-sjelen-min-imploderer-følelsen" som herrene Harket og Rem steller i stand på Vogts Villa.

 

Jeg er ikke helt sikker på hvorfor. Kan være det er den semi-poetiske fremføringen, se-hvor-fint-jeg-kan-synge-i-rødvinsfylla-stemmen til Harket eller de gymnasiastgeniale tekstene. Eller muligens kombinasjonen. Uanset får jeg seriøst mark.

Lenke til kommentar

Pleier som regel sjelden å kjøpe dårlige plater...pleier alltid å tenke nøye igjennom alt eg kjøper...men...om eg må trekke ut ei plate som er virkelig sjelden i anlegget så må det vere...

 

Oasis - definetly maybe...

 

ikkje det at eg ikkje liker oasis...det var berre den plata der som ikkje passa for meg.

 

*kanskje vente på flaming frå metal skaren her*

Lenke til kommentar

Den mest råtne skiva i som jeg har kjøpt i det siste må være den siste skiva til Blink 182 husker ikke navnet på dritten den har gått i glemmeboken. Kjøpte en med e-type en gang tror jeg hørte litt på et par sanger og så forsvant den nederst skuffen, og der skal den ligge og samle støv til jeg kreperer.

Lenke til kommentar
Et eller anna med nightwish..

eeey :scared:

samme som meg. dritt asså.

Er veldig glad jeg lånte en av skivene til brodern, hørte vel noe sånn som et par låter og fikk da med meg "over the hills and far away" eller hva nå enn den låta heter. Og det er vel ditt jeg ønsket den skiva også for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Et eller anna med nightwish..

lol.. har ikke særlig peiling du da..

 

 

En eller annen black metal skive.. Black metal er den verste musikken som finst.. er nesten bedre å høre på vikingarna.. :p

Kjære deg, først påstår du at satrucci ikke har "særlig peiling på musikk" fordi han kritisere ditt favorittband, så slenger du dritt tilbake om en hel sjanger som har mange flere fans enn Nightwish over hele verden, som du tydeligvis ikke har peiling på heller. Du møter deg selv i døra med den påstanden. Hører du ikke at du høres helt på trynet ut selv?

 

Værste kjøp må være ei Best Of-plate med Bonnie Tyler (første CD'n jeg kjøpte når vi fikk CD-spiller hjemme)

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...