Gå til innhold

Den mest elendige plata du noensinne har kjøpt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noe med New kids on the block (herregud..). Til mitt forsvar: Jeg var veldig ung og visste ikke bedre.. hørte også på bl.a. Stryper, Jerusalem, Gorky Park, Steve Vai, Gary Moore og Yngwie Malmsteen (Rising Force) i samme perioden, go figure hvorfor jeg hørte på NKOTB...

Lenke til kommentar

Første Spicegirls plata, uheldigvis i gave til lillesøstra mi, så jeg var så heldig å få høre den 1000 ganger, Gjemte den til slutt :devil: men jeg måtte kjøpe den :blush:

 

Til megselv må det ha vært ei Absolute music plate jeg kjøpte i fylla :p Den er heldigvis borte og det er jeg glad for.

Lenke til kommentar

Verste kjøpet noensinne må ha vært enten Offsprings "Americana", noe som er kommers-punk deluxe, eller Klovner i Kamps "Bjølsen Hospital"... Kjedelig norsk hip-hop på sitt verste. :thumbdown:

 

Men dette var tiden på barneskolen, før jeg oppdaget Beatles og gikk over til god musikk. Nå er det stort sett førstnevnte, Zeppelin, Floyd og mye annet bra det går i. :thumbup:

Lenke til kommentar

Ym:stammen, Guden i steinen. Kjøpt ganske nyleg, til og med. Tredjeplata frå ei tre-for-hundre-hylle på Platon, men likevel...

 

Denne tråden er forresten tusen gonger meir interessant enn "styggaste musikk" og slikt, sidan denne handlar om musikk du faktisk har kjøpt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...