Gå til innhold

trenger hjelp til ny mobil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sier meg enig med resten, T630 passer sikkert bra for deg..

Men hvis du vil ha en mye morsommere telefon, gå for en Nokia 3660. Jeg vet du sier du ikke skal ha Symbian bla bla bla, men hvorfor ikke? Du får en telefon med masse mer muligheter.

Eller enda bedre, ta en N-gage! Denne får du uten abb. eller noe som helst tull til 1300 på smartclub! Da har du MP3-spiller også. Skjermen er bare 4k, men har en mye høyere oppløsning en skjermen til T630, og oppløsningen teller mye mer en antall farger.

 

Lykke til med kjøp av telefon :thumbup:

Lenke til kommentar
Sier meg enig med resten, T630 passer sikkert bra for deg..

Men hvis du vil ha en mye morsommere telefon, gå for en Nokia 3660. Jeg vet du sier du ikke skal ha Symbian bla bla bla, men hvorfor ikke? Du får en telefon med masse mer muligheter.

Eller enda bedre, ta en N-gage! Denne får du uten abb. eller noe som helst tull til 1300 på smartclub! Da har du MP3-spiller også. Skjermen er bare 4k, men har en mye høyere oppløsning en skjermen til T630, og oppløsningen teller mye mer en antall farger.

 

Lykke til med kjøp av telefon :thumbup:

:yes: enig med Ingar

Lenke til kommentar
Sier meg enig med resten, T630 passer sikkert bra for deg..

Men hvis du vil ha en mye morsommere telefon, gå for en Nokia 3660. Jeg vet du sier du ikke skal ha Symbian bla bla bla, men hvorfor ikke? Du får en telefon med masse mer muligheter.

Eller enda bedre, ta en N-gage! Denne får du uten abb. eller noe som helst tull til 1300 på smartclub! Da har du MP3-spiller også. Skjermen er bare 4k, men har en mye høyere oppløsning en skjermen til T630, og oppløsningen teller mye mer en antall farger.

 

Lykke til med kjøp av telefon :thumbup:

N-Gage og 3660? Greit, det er en Symbian - bra det, men kanskje personen ikke vil ha en klubbe av en telefon? Både N-Gage og 3660 er jo drapsvåpen, mens T630 er liten og nett.

 

Gå for T630! :thumbs:

Lenke til kommentar

Den telefonen var jo en Samsung E410?

Den har ihvertfall elendig standbytid, har ikke kamera, har mindre og dårligere skjerm (UFB).

 

*lete etter motorolaen*'

 

EDIT: Fant den..så jo rimelig fet ut den, hadde gode specs. Men så får vi håpe at de har fikset sms'skriving og brukervennligheten.

 

http://www.gsmarena.com/index.php3?sRedir=...om/phone608.php

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Den telefonen var jo en Samsung E410?

Den har ihvertfall elendig standbytid, har ikke kamera, har mindre og dårligere skjerm (UFB).

 

*lete etter motorolaen*'

 

EDIT: Fant den..så jo rimelig fet ut den, hadde gode specs. Men så får vi håpe at de har fikset sms'skriving og brukervennligheten.

 

http://www.gsmarena.com/index.php3?sRedir=...om/phone608.php

 

 

Hmmm...Det var vist Samsung ja, det stemmer ikke. Får opp den når jeg trykker på linken.

 

Her er en annen link til en Hvit E398 (liker den svarte bedre :thumbup: )

Lenke til kommentar

Vel, det har noe å gjøre med at feks Sony Ericsson ikke klarer å produsere nok telefoner til det kundene faktisk kjøper.

 

Er vanskelig å få tak i t630 feks når SE gir deg beskjed om at de ikke har noen leveranse til vår grossist nærmeste ukene..og ALLE skal ha telefonen.

 

Og det samme med det meste annet fra SE for tiden..de har ikke nok telefonern :|.

 

Skal love deg det at er ting mulig å få tak i, så får vi tak i det.

Lenke til kommentar
argh er irritert over elkjøp nå får jo aldri inn mobilen jeg skal ha! t630 venta i to uker nå :(

Livet er for kjipt...

 

Men elkjøp pleier da ikke å være så trege på dette da!? Men det er kanskje SE som er litt trege med å få ut de svarte T630ene... :roll:

t630 er nå inne i min butikk, flere av grossistene har de inne. Men det er hvitt, svart er fortsatt rensket fra butikkene.

 

Dette har noe å gjøre med at telenor kjøpte opp ALLE t630 black som blei produsert for norge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...