Gå til innhold

Sitatleken


Togo

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
He dont't have a pot to piss in, or a window to throw it out of.

Igjen, True Romance. :p

Faktisk feil. Tarantino brukte den både i True Romance og Jackie Brown, eneste forskjellen er at det er "don't" i Jackie Brown og "didn't" i True Romance. Skyt meg hvis jeg tar feil.

 

Uansett, svaret ditt er godkjent.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nah, ok.. den blir vel kanskje litt for ukjent. Filmen heter "9 deaths of the ninja".

 

Her er en liten review: This video was rented completely by mistake, but my friends and i ended up with the funniest film ever created. A ninja called Spike; midget mexican bandido ninjas; a lesbian guerrila psycho; a wheelchair bound Hitler wannabe; a man who can only communicate through laughter; a considerate henchman who replaces a helicopter door after it has been broken off; and perhaps the funniest dialogue ever written by man, woman or child. You know it's gonna be good when they try and rip off James Bond credits at the beginning, with Kosugi wielding his sword in the medium of dance. Words alone cannot tell you how good it really is. Everyone in the world must own a copy now. They should be given free at birth.

 

Anbefales. :)

På tross av møkkareviews på imdb.com lasta jeg ned denne filmen og så den. Og jeg hater meg selv for det. Det er den desidert verste filmen jeg har sett.

Noen ganger sier vi at en film var så dårlig at den ble bra, men denne filmen var så dårlig at den gikk rundt skalaen og ble dårlig igjen.

 

Skal tenke meg om to ganger neste gang du anbefaler en film... :p

 

Men forrige film: Gleaming the Cube.

- Get the hell outta here!

- Nooo I cannot do that...

Endret av atrax
Lenke til kommentar

Pirates of the Caribbean

(var nødt til å bruke google der. for liten setning til å klare å huske uten videre)

 

You won't have eyes tonight, you won't have ears or a tongue. You will wander the underworld blind, deaf, and dumb, and all the dead will know, "This is *****, the fool who thought he killed ******"
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...