Gå til innhold

Plutselig var alle filmfilene mine borte!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kanskje det er mor eller far som ikke ønsker at sin sønn skal tilbringe tiden med å se på moralsk forkastelige filmer, og derfor har slettet det?? :)

er ikke det gutt.. ! resten av familien kan ikke noe særlig me data så.. Tror jeg har blitt hacka eller noe.. Alt var der fredag kl.5 før jeg reiste ut på fest.. dagen etterpå var alt borte :cry::cry:

 

er ikke noe særlig morro dette her!!

Jeg vet om slikt.

Har du et svakt login, samt port 135 og 139 åpne? Da kan det hende du er hacket, spesielt om du har en heftig linje:)

Lenke til kommentar

var noe rart med pcen min her for litt siden å... filer som slettet seg selv.. først ble collin mcrea rally 4 borte så bf:v 2 uker senere klikka norton og så ble dirct X borte.. tenkte det var på tide å formatere men dagen etter manglet jeg en fil i windows å fikk ikke startet opp..

Lenke til kommentar
Sparky: slikt er ikke tillatt, og det vet du vel. Les retningslinjene du også....

Og velkommen til forumet.

Hvem har sagt noe om at det er ulovlige filer?

Han har ikke 600-800 (elns.) GB med lovlige programmer. Dessuten er det fortsatt ikke lov til å dele musikk eller filmer til andre enn mennesker i din "personlige" krets, og dermed ville det vært ulovlig.

 

End of discussion.

Lenke til kommentar
System restore gjenoppretter ikke filer, kun viktige systeminnstillinger.

 

Det du trenger er et program som heter GetDataBack.

 

Søk på google, og last ned enten for FAT32 eller NTFS.

har prøvd.. men funket ikke.. :( kan vøre jeg som ikke har brukt programmet helr rett da men.. jeg fant ikke noe ivertfall

Lenke til kommentar

Kan nevne at plutselig en dag for snart to uker siden var uten nesten 10 GB filmer. Til gjengjeld lå det et DVD-image av The Matrix i en WUTemp-katalog.

 

Dette var en fullt oppdatert Windows XP. Da skrudde jeg på Firewall og av Remote Desktop. Det blir Linux snart for meg, stoler ikke på Microsoft. Mulig en av de kritiske patchene som har kommet har fikset dette.

Lenke til kommentar

GetDataBack funker som regel, mulig du ikke får alle filene tilbake, men noen ihvertfall.

 

Søk gjennom hele den hd-en filene lå på, sjekk om du ikke finner dem i directory strukturen der de lå tidligere. Mulig du ikke får tilbake alle, men de skal komme opp. Selv om noen kanskje kommer opp som tomme

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Vet det har vært og sikkert er sikkerhetshull i dc, er en del folk som har fått slettet filmene og sånt.

Det som slo meg var at musikken din lå igjen, lest om folk som har hatt lignende tilfeller.

Surt... :wallbash:

skjedde dette npr du var online på dc..?? eller kan det skje bare du er tilkpblet internett og har dc på maskina og har vært online.. ??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...