Gå til innhold

Doom 3 Demo har lekket ut!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
legg opp link og du rykter rett ut.

OK! da vil jeg ikke gjøre det!

Likevel... Setter ikke pris på "veldedigheten" din!

Skal gjøre som du sier, vet jo at den har lekket ut, så det er jo ikke lovlig gjort!

Vel, nå vet i hvertfall folk at den HAR lekket ut!

Skrevet

Har personlig ingen interesse for å nedlaste denne leaken. Rett og slett fordi jeg ikke ser poenget i å spille noe som ikke er ferdig. Gjelder forøvrig også tidligere leaks av D3 og andre spill(hl2).

Er vel opp til enhver sin moral om de nedlaster dette.

Alle har jo lyst på den!

Har den lekket ut, så har den lekket ut!

Heh, tror det er trygt å si at ikke alle har lyst på den :p

Og at den er lekket gjør det ikke mer rettferdig ovenfor oss og utviklerne i å nedlaste det.

Skrevet

Herregud for en gjeng. For folk her er det tydeligvis en større nyhet og sensasjon at noen SKRIVER på forumet at betaen er lekket, enn at den faktisk ER det!

Skrevet

vist det er ein demo og ikkje enda ein alpha/beta som har lekket ut, betyr vel dette at det snart vil komme ut ein offisiell demo, som igjen betyr at doom3 snart vil bli lansert.

Skrevet

Jaja Denne fyren som starten denne tråden er jo en total dust! Den hadde havnet på alle warez og torrent sider på 10 SEC og der er det ingen ting!

For lle som er i tvil om spill filmer etc er kommet ut se www.isonews.com Den er vell lovlig?Isonews!

Skrevet

Obs den så jeg faen meg i går også:( jaja det hadde jeg glemt:( men i hvertfall DOOM 3 demoer osv har faen meg ikke kommet ut bare Alphae tester osv .....

Skrevet

Meta][ic sikter nok til alphaen som lekket ut, ikke demoen, for som sagt, hadde det vært en virkelig demo-lekk, hadde det vært førsteoppslag overalt :p

Skrevet

Det er en "rerelease" av den leaka alphaen. Hacka på og "bugfiksa" av fans/warezere.

Den skal funke bedre en den opprinnelige alphaen. ... den funka ikke på mitt system though... noe alphaen gjorde.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...