Gå til innhold

Hvilken telefon har du vært mest fornøyd med?


Anbefalte innlegg

Helt klart at SX1 er den beste telefonen som er å få kjøpt i dag. Hvorfor? Fordi man får en nydelig, høyoppløst skjerm, minnekort, MP3-spiller, radio og Symbian i en og samme enhet. Finnes ikke noe annet produkt på markedet i dag som kan matche det.

Prøv Qtek 8080. Du får ikke Symbian, men Windows Mobile Smartphone 2003. Mye bedre ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Helt klart at SX1 er den beste telefonen som er å få kjøpt i dag. Hvorfor? Fordi man får en nydelig, høyoppløst skjerm, minnekort, MP3-spiller, radio og Symbian i en og samme enhet. Finnes ikke noe annet produkt på markedet i dag som kan matche det.

Prisen er ganske hyggelig den også. Under 4000,- for en mobil med bra specs er ikke dårlig det :)

Lenke til kommentar

Min 3310 (som jeg forøvrig har fremdelse :love: ) tåler sinnsykt mye, f.eks vann, sjø, sand, mel, asfalt, betong, sko osv.

 

Etter batteribytte (Biltema) i høst er den bare blitt enda bedre :w00t:

 

-Ikke så utrolig mange funksjoner, men det holder faktisk, på en måte.

-Skjermen er ikke så mye å skryte av, men i motsetning til mange fargeskjermer jeg har sett, funker den utrolig bra i sollys.

-Utseende er noe alle kjenner igjen :p

Lenke til kommentar

Siemens S3+. :w00t:

 

Jeg og flere hadde denne som første mobil for over 10 år siden. En ex eier stod å vasket motoren i en bil med mobilen i skjorte lomma, framoverbøyd som han stod så falt den ut av lomma og med stø kurs mot bøtta med vann, han reagerte og sparka til den så den fløy bortover asfalten, fungerte uten problemer.

 

En annen jeg kjenner var på vei ned alle trappers mor i ett av Hydro sine bygg, mistet den ned 2 høye etasjer hvor den traff en jern trapp, falt deretter videre en etasje til. Batteriet ble slått av og ett lite merke i ene hjørne, satt på batteriet og fungerte 100 prosent.

 

De lager ikke sånne mobiler lenger gitt, jeg hadde en SE 318 som lå i ett skai etui i en liten bag hvor ene reimen løsnet på en tur i Oslo. Fallet må ha vært ca 35 cm, slo av stykke nederst på mobilen så batteriet trengte støtte hjelp av teip for å ikke falle av....står i bra kontrast til Siemens S3+...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...