Gå til innhold

Hvilken dvd-brenner?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke enig i at NEC er gode brennere.

 

Kjøp en Lite-On, da er du sikret kvalitet (har aldri vert borti en dårlig Lite-On stasjon)

 

Sony lager ikke stasjonene sine selv, de er produsert av Lite-On. Kjøp en som kommer rett fra Lite-On så slipper du firmwaren til Sony. Og dessuten så unngår du dermed å gi din støtte til slikt et avskyelig selskap som Sony.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Jeg er ikke enig i at NEC er gode brennere.

 

Kjøp en Lite-On, da er du sikret kvalitet (har aldri vert borti en dårlig Lite-On stasjon)

 

Sony lager ikke stasjonene sine selv, de er produsert av Lite-On. Kjøp en som kommer rett fra Lite-On så slipper du firmwaren til Sony. Og dessuten så unngår du dermed å gi din støtte til slikt et avskyelig selskap som Sony.

NEC ND-2500 er en svært god brenner..

 

Hva er galt med Sony? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Sony, er ikke noe galt selve brenneren, men de har hatt en policy på å levere inn brennerne for å flashe de med ny firmware.

 

Har selv hatt liteon og plextor der har alltid ny firmware vært tigjengelig for allmennheten.

 

Har en gammel sanyo 12x, også der var firmware mulig å laste ned.

Det var iallefall mitt prb med Sony.

 

Men det er mye snakk om Nec 2500, går ut ifra at liteon er på samme nivå, men LiteOn har vært flinkere på å få ut ny firmware slik at media problemene har forsvunnet tidlig.

Endret av Beo
Lenke til kommentar
er NEC 2510 et bedre kjøp enn  2500?

2510a er dual layer DVD, det vil si at det kan brenne dual layer DVD'r (4.7GB x 2), men da kreves det spesielt DVD media.

Det er vel smooth å ha... Den koster jo mer eller mindre det samme... Da kjøper jeg den i morgen (med mindre noen har noen innspill?)

Lenke til kommentar
er NEC 2510 et bedre kjøp enn   2500?

2510a er dual layer DVD, det vil si at det kan brenne dual layer DVD'r (4.7GB x 2), men da kreves det spesielt DVD media.

Det er vel smooth å ha... Den koster jo mer eller mindre det samme... Da kjøper jeg den i morgen (med mindre noen har noen innspill?)

Jeg har gått for NEC 2510. Den er på vei i posten! :w00t: Gleder meg!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...