Gå til innhold

Arsenal vant Premier League


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvordan gjør Arsenal det i Champions league?

Hvordan gjør arsenal det i fa-cupen?

Hvordan gjør arsenal det på fairplay-tabellen?

Arsenal røk ut i kvartfinalen, slett ikke verst. (lenger enn united ....)

Arsenal røk ut i semifinalen, bra det også.

Arsenal er LANGT fra verst på fairplay tabellen.

Du før da gjøre det riktig hvis du først skal rette.

 

Arsenal røk ut i kvartfinalen, slett ikke verst. (lenger enn united .... Greit nok, på bortemåls regelen, surt som f...)

Arsenal røk ut i semifinalen, bra det også.(Hvem slo dem ut MANCHESTER UNITED)

Arsenal er LANGT fra verst på fairplay tabellen.( United er bedre etter at Keane nappet ut sikkringen)

Lenke til kommentar
Medgangssupporterer kaller man sånt ;) Greit at liverpool er mestvinnende nå, men United er ikke veldig langt bak.

Ehh. Nei.

Det er ikke det det kalles i mitt tilfelle.

Har heiet på de siden jeg var rundt åtte år gammel og da visste jeg intet om det.

Man U :ermm: er heller ikke veldig langt bak nei.

Lenke til kommentar

Er vel den klubben i verden som har flest medgangssupporterer, det er ingen ting som irriterer meg mer en å se en liten drittunge med Beckham på ryggen. Men det som er bra er at mange ble borte når Beckham ble solgt til R. Madrid og takk for det, sånn supportere trenger man ikke. Supportere som heier på et lag for at f.eks Beckham spiller der er ikke supportere. Ekte supportere følger laget, samme vilket spillere som er der. Det er lov å få ha noen favoritter, selvfølgelig men man bytter ikke klubb fordi spilleren bytter. Men medgangssupportere er noe alle klubber får når de vinner noe, og det er bare de som følger med når det går nedover også som er vært å samle på.

Lenke til kommentar
Er vel den klubben i verden som har flest medgangssupporterer, det er ingen ting som irriterer meg mer en å se en liten drittunge med Beckham på ryggen. Men det som er bra er at mange ble borte når Beckham ble solgt til R. Madrid og takk for det, sånn supportere trenger man ikke. Supportere som heier på et lag for at f.eks Beckham spiller der er ikke supportere. Ekte supportere følger laget, samme vilket spillere som er der. Det er lov å få ha noen favoritter, selvfølgelig men man bytter ikke klubb fordi spilleren bytter. Men medgangssupportere er noe alle klubber får når de vinner noe, og det er bare de som følger med når det går nedover også som er vært å samle på.

Helt enig med deg i dette.

Hatet mitt ovenfor Man U har liksom dempet deg litt etter at Beckham forsvant.

Kall det hva du vil! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...