Gå til innhold

Amotor: Amotor i tiden fremover


mlwirak

Anbefalte innlegg

Etter konflikten internt i Amotor står nå siden så godt som uten medarbeidere, og nå også uten redaktør.

 

Den gamle redaktøren har noen artikler som skal fullføres, men ellers kommer det neppe til å skje mye på siden i de aller nærmeste dagene.

 

Forumet fortsetter imidlertid som vanlig.

 

Vi jobber med å få på plass bedre funksjonalitet i publiseringssystemet, og vi håper at dette er på plass allerede om 1-2 uker. Vi kommer til å vente med å søke etter ny redaktør og nye medarbeidere inntil dette systemet er på plass.

 

Nye Amotor kommer til å få sterkere oppfølging fra sentralt hold i HW-nettverket, slik at ikke liknende konflikter kommer til å skje igjen. Vi kommer også til å stille strengere krav til alt redaksjonelt innhold.

 

Hvis noen har spørsmål kan jeg kontaktes på epost [email protected] .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

når, eller hvis siden eventuelt kommer opp igjen så foreslår jeg at det kanskje burde bygge mer på konseptet som hw.no ble bygget på.

 

nemlig priser rundt forbi fra forskjellige forhandlere på biler og utstyr, en prisguide med andre ord :roll:

 

det var jo dette (som jeg har forstått det) som gjorde at hw-nettverket ble så utrolig populært fra begynnelsen av... eller tar jeg helt feil? :hmm:

 

uansett...var bare ett forslag, kanskje litt off topic, men d får så være

Lenke til kommentar

Dumpet tilfeldigvis over denne:

 

http://www.7p7.org/

 

Og lurer på om det er den "lille" konflikten som er skyld i at dere er uten medarbeidere?

Håper en av de som er igjen (utenom Torstein helst) vil kommentere det som står der.

 

Og HVIS det som står der medfører riktighet, noe man alltid får funnet ut av med litt innsats, må jeg si at jeg er skuffet over ledelsen i nettverket, at de som voksne ikke har lært at man må se en sak fra begge sider, samt se på hva som er best for siden.

 

 

mvh,

Magnus

Lenke til kommentar
Håper en av de som er igjen (utenom Torstein helst) vil kommentere det som står der.

Og hvorfor skulle ikke Torstein få kommentere saken?

Han er vel den som har sagt minst i diskusjonene her på forumet.

Uansett så er det ikke noe mer å tvære på, siden Torstein er gått av.

Endret av Opus
Lenke til kommentar

Så det litt sent, og har vel på en måte fått en del svar som jeg søkte :)

 

Når det gjaldt at jeg ikke ville ha Torstein til å kommentere, kommer det av at jeg ville ha en kommentar fra en "nøytral" part i nettverket egentlig. Synes ikke Torstein er noen nøytral part, ettersom det er han som blir angrepet på siden der ;)

 

Men det trengs vel strengt talt ikke, siden jeg har fått svar på det jeg har lurt på via andre tråder i forumet.

 

Må forresten få med at jeg synes det var synd at allyse måtte gå! synes han virket som en ok fyr, og som kunne fått til en del bra her!

 

Magnus

Lenke til kommentar
Når det gjaldt at jeg ikke ville ha Torstein til å kommentere, kommer det av at jeg ville ha en kommentar fra en "nøytral" part i nettverket egentlig. Synes ikke Torstein er noen nøytral part, ettersom det er han som blir angrepet på siden der ;)

Skal si deg en ting, det er overhodet ikke mulig å få taki en nøytral part i hardware.no nettverket.

Lenke til kommentar
Når det gjaldt at jeg ikke ville ha Torstein til å kommentere, kommer det av at jeg ville ha en kommentar fra en "nøytral" part i nettverket egentlig. Synes ikke Torstein er noen nøytral part, ettersom det er han som blir angrepet på siden der ;)

Skal si deg en ting, det er overhodet ikke mulig å få taki en nøytral part i hardware.no nettverket.

det vil jeg ikke kommentere noe mer, men å finne en som er mer nøytral enn de som er sakens tema, skal vel neppe alt for mye til. Men har vel på en måte fått det jeg har lurt på via den andre tråden som Opus refererte til, bare at jeg så den etter at jeg postet første gang.. Det som faktisk er litt komisk i det hele, var at jeg kom over dette på ocshoot. hehe.

 

Trist at det blir sånn uansett.. Håper det kommer noen nye mannsterke til og redder sida. Skulle gjerne støttet opp om det, men føler ikke at jeg sitter på nok kunnskap dessverre.. Så får heller prøve å bidra litt på forum-biten :D

 

Magnus

Lenke til kommentar
Når det gjaldt at jeg ikke ville ha Torstein til å kommentere, kommer det av at jeg ville ha en kommentar fra en "nøytral" part i nettverket egentlig. Synes ikke Torstein er noen nøytral part, ettersom det er han som blir angrepet på siden der ;)

Skal si deg en ting, det er overhodet ikke mulig å få taki en nøytral part i hardware.no nettverket.

Du er antagligvis noe av det frekkeste jeg har vært borti! Hvis ingen er nøytrale så er det deg og dine sin skyld som drar oss andre inn i krangelen. Allyse og gutta vet godt at jeg originalt sto på dems side før enkeltpersoner startet å dra meg ufrivillig inn i krangelen som "skurken" i det hele. Kan ikke du og alle dere andre som liker å slenge ut usakelige påstander i hytt & pine vær så vennelig å gi dere? Årsaken til at jeg har endret mening om det hele er kommentarer som din her. Jeg (eller noen av sidene i nettverket jeg har noe med å gjøre) har ingenting med saken å gjøre, og det er direkte urettferdig at enkelte skal beskylde oss for å være korrupte o.l.

 

Men da vi først er inne på emnet kan jeg gjerne si hvor jeg står i saken. Mens enkelte i denne saken (og jeg mener IKKE allyse selv) kun sitter å whiner og oppfører seg som små drittunger mens de slenger dritt om alt og alle, selv de som ikke er involvert, så er ledelsen de eneste som har gitt meg en ordentlig kommentar i saken. At ernie fikk sparken skulle bare mangle i mine øyne slik han som medlem av nettverket gjorde akkurat som enkelte av dere andre; gikk til angrep på alt og alle som deriblant ikke var involvert. Enkelte bør få med seg at det KUN er en side av saken som dro oss uskyldige inn i saken gang på gang. Enten det er her på forumet, på irc, msn, eller via internmail (ja du som sendte den spammailen vet godt hva jeg snakker om). Dere som holder på på denne måten gjør mer skade enn hva dere gjør godt. Greit nok at dere vil støtte kompisen deres, men det er mange som i følge dere er roten til alt ondt som originalt sto på deres side som har rett og slett tatt avstand fra alt pga en utrolig barnslig oppførsel.

 

En oppsummering; jeg støttet Aleksander originalt, men NOEN har med sin barnslige og råtne oppførsel ødelagt all min sympati. At ernie fikk sparken mener jeg var velfortjent, og det baserer jeg ikke på hans arbeid, men hans holdninger som var de samme som gjorde at jeg mistet all sympati for deres sak.

 

Bare slutt å oppfør dere som drittunger og la oss som ikke vil være involvert være i fred!

 

Jeg måtte virkelig anstrenge meg for å ikke skrive banneord i dette innlegget bare så det er sagt. Jeg er temmelig forbannet på et par personer nå som enda ikke fatter noe som helst i denne saken.

 

og; medarbeiderne flest i nettverket ønsker ikke noe som helst med saken å gjøre. så LA DE VÆRE I FRED! alle disse er personer som jobber i nettverket fordi dem liker det og da er det dårlig gjort å henge disse ut da de ikke har noe som helst med dette å gjøre.

Lenke til kommentar

@Invictus:

 

Meget godt innlegg, det må jeg si! Når det gjelder det med allyse, så vet jeg ikke om jeg synes det har vært heeelt riktig, litt med tanke på at han bl.a var med og grunnla siden, samt at jeg synes han gjorde en GOD jobb. (Uten at jeg kjenner han noe)

 

Men hvis det er noe alternativ synes jeg faktisk dere burde prøve å få han inn i "gamet" der igjen. - Han har (føler jeg) noe å gjøre der.

En annen grunn til at jeg synes det kan være ett alternativ til vurdering er jo den STERKE manglen av folk @motor sliter med akkurat nå. Og jeg (som en del andre) vil synes det er ett tap om siden går dunken.

 

jeg krysser iallefall fingerne for at dere får inn folk igjen der ganske kjapt, som er villige til å satse hardt på å få en GOD side - i likhet med resten av nettverket :yes:

 

 

Magnus

Lenke til kommentar
En annen grunn til at jeg synes det kan være ett alternativ til vurdering er jo den STERKE manglen av folk @motor sliter med akkurat nå. Og jeg (som en del andre) vil synes det er ett tap om siden går dunken.

Og jada... og hvem sin skyld er det at de er uten folk?

Men jeg er glad for at Torstein har trukket seg siden alt startet når han fant ut at han skulle leke litt maktsyk. Og det at man ikke finner helt upartiske personer i nettverket er faktisk feil. Mange folk som er med og jobber er greie ,men det er et par personer (noen av dem har deltatt i denne tråden) som jeg ikke har mye til overs for. Det meste startet med Amotor ja. Jeg synes nesten det er litt morsomt og se hvordan moderatorer\ansatte\ledere har taklet dette ,men jeg vil ikke henge ut noen ,men påpeker at dette burde vært håndtert på en annen måte.

 

Og hvem har sagt at allyse vil ha tilbake stillingen? Han gikk rett til en annen jobb i Oslo kommune med en gang.

Lenke til kommentar
For de som ikke vet det, postet Torstein et innlegg her.

Jeg vil med dette benytte anledningen til å takke for meg, og overlater

roret i Amotor.no til andre - hvis det i det hele tatt er noen som tør

og gidder.

 

Ja.. og dette sier han etter og ha bestemt at allyse skal gå?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...