Gå til innhold

Amotor: Amotor i tiden fremover


mlwirak

Anbefalte innlegg

Tror antakeligvis jeg er den eneste som kan sies å være noenlunde ... skal vi si upåvirket av saken, ettersom jeg var opptatt i den siste tiden før disputten. Jeg har for lite konkret info til å ta noen side, og derfor tar jeg heller ikke det. Det jeg ellers legger merke til er at noen klager på amotor-siden, men ikke gir noen konkrete forslag til hvordan den kan gjøres bedre. Ezekiel, du snakket om oversatte nyheter. Er du i den tro at nyheter plutselig bare kommer på norsk av seg selv? Jeg oversatte noen nyheter. Hvor interessante? Hvem vet. Men jeg gjorde det nå i allefall for at folk skulle få noe å lese om, morsomt eller ikke. Dette gjorde jeg ikke for betaling eller andre goder, rett og slett fordi jeg ønsket å gi noe til folk. Da er det egentlig litt kjipt at det bare kommer kritikk tilbake og ikke noe konstruktivt. Jeg ønsker ikke å flame deg spesielt på noen måte. Ellers er du en av de som vet mye på forumet og faktisk klarer å hjelpe mange, og det er helst dine innlegg jeg leser fordi jeg vet du er en mann som kan dine saker. Jeg ønsker bare å ... skal vi si heller inspirere til en fremtidig økt arbeidsinnsats der man blir fortalt hva som er galt. Og til alle andre som enda ikke har klart å fjerne seg fra " bråket. " La det flyte ... for siden sin skyld, om ikke annet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...