Gå til innhold

GeForce 6800 endres, forsinkes?


Anbefalte innlegg

Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves  ;)

Blir fint å få bytta gf4ti4200 kortet i noe "litt" raskere, gleder meg som en liten unge.

noen uker ekstra vil vel bare resultere i et bedre produkt,

og det er jo ikke akkurat ille det som er blitt presentert. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjekk forresten www.firingsquad.com for test av overklokking av et 6800 ultra. Ram overklokkinga er vel ikke så interessant for dette har jo mest med hva slags brikker som blir brukt å gjøre. Når det gjelder GPU'en kunne denne klokkes 8%, dvs. til 435 MHz. Ikke så vanvittig mye kanskje? Tyder i mine øyne på at det faktisk er ultra versjonen vi har sett i tester til nå, men tiden vil vise... :yes:

 

MVH

Trygve

Lenke til kommentar
De vil bare vite hva ATI har før de legger ut dies beste kort, er det jeg tror. Har mine tvil at 6800 vi har sett er Ultra, men en non-ultra versjon. At det er forsinket er helt normalt i denne dataverden.

Review kortene har 256MB DDR3 minne, mens NV40NU vil ha 128MB DDR1 minne, samt at fillrate tester viser at review kortet har 16 pixel pipelines, mens NV40NU vil ha 12.

Lenke til kommentar

kansje de hadde bare kortene ute til testing(lufting)får

og se responsen eller om ati skulle røpe noe mere innformasjon..

 

vel,bare det ikke blir negativt.

 

ps:hadde ikke vært meg imot om de hadde byttet gpu"en på

kortene til 500mhz.vel.er jo låv og drømme :love:

Endret av Traxco
Lenke til kommentar
I have asked NVIDIA multiple times if these were the correct speeds for the Ultra, I even showed them the findings of the chipset dump, and each time they came back and confirmed this to be the 6800 Ultra.

 

One of their responses was "if its 400/1100 its the Ultra".

-Dave Baumann, Beyond3D

Lenke til kommentar

I de testene jeg har lest har reporteren skrevet i fistel med haka på tastaturet/liggende på gulvet under skrivebordet, så hvis nvida tar seg et par uker ekstra for YTTERLIGERE forrbedringer er det jo bare fett! :thumbs: Ingen her vil vel kjøpe før begge de nye superkortene er ute i hyllene uansett. Kanskje de jobber med å misnke strømkravene f.eks...option med eksternt USB solcellepanel for de med PSU på under 480w...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...