Gå til innhold

myhken.com V. 5.0.1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut som om du har mer talent under flash enn html, jeg synes du bør lage hele sida i flash med kule effekter ;-)

 

selve html sida di ser altfor enkel ut,... mens flash delen ser ganske bra ut.

 

 

EDIT: Sikker på at du ikke har kibbet flash'en fra en annen side? :ermm:

Endret av tjcombo
Lenke til kommentar

Som tjcombo sier, du eier absolutt talent innen flash, men HTML-delen ble dafft.

Fargene godkjenner jeg nesten. På knappene i den horisontale menyen fannt jeg

en _støgg_ grønnfarge. :)

 

Den venstre menyen ble litt merkelig. Spesiellt mouseoveren. :blink:

Først kan du begynne med å vertikalt midtstille valgene i boksene sine.

Deretter legge mouseovereffekten akkurat over knappene sine, og muligens

ei finere font. ;)

 

HTML-delen blir håpløs. Midtstillt times og overskrifter som knapt synes? Nei takk.

 

Dermed vil jeg anbefale at du kanskje lager en HEL side i flash.

Det kunne blitt skikkelig spennende! :thumbup:

Lenke til kommentar

Digg å ha en flash guy til her!

Siden din har stil!

men bakgrunnd og flashelementer (blått og grått) passer ikke sammen...

Så jeg fåreslår at du lager hele sida i flash som sagt tidligere.Kan blitt en sykt bra side!

 

merket nå at den venstre menyen plutselig skiftet til en annen meny når jeg trykket på en av linkene?!

:scared:

Lenke til kommentar

Holder på å lage hele siden i Flash nå, men det tar tid, er ganske ny....

Har gått gjennom opplæringsvideoer fra lynda.com, og må slå opp når jeg møter litt problemer.... men er i gang.

 

Byttet akkurat ut menyen til venstre, har faktisk laget enda en versjon, men må pusse den opp ( endre skrift plassering osv, og mouseover )

 

Jeg har laget menyen til venstre selv, men har selvsagt brukt tips fra opplæringen, så design messig så har jeg lånt litt ja..... ( hvordan kan man ellers finne ut av alt det kule som finnes i flash?? Man må se hvordan ting fungerer )

:)

Lenke til kommentar

Jeg har ikke sett de foregående versjonene, men tillater meg dog å komme med et innlegg. :)

 

(Kommentar til trådstarter: Det kan lønne seg å spare på versjonene for nye lesere, eller eventuelt en fish.)

 

Jeg må si jeg synes dette var veldig så bra!! Det som trekker mest ned hos meg, er menyen som er til venstre. Bare det at jeg tydelig kan se jpeg-kompressjonen, gjør at det svir litt i øynene mine. Jeg synes også at du godt kunne ha funnet en bedre "bullet" til venstre for skrifta i samme meny.

 

Jeg har kanskje heller ikke HELT sansen for den effekten med musa over på midten der, med de sirklene som kommer fram.

 

Den menyen til venstre kunne også hatt godt av en mouseover-effekt.

 

Jeg må bare understreke at jeg synes dette var en aldeles kjempegod side :) Flash-effektene ser gode og gjennomtenkte ut.

Lenke til kommentar

Liker desverre ikkje menyen no heller.. Prøv å lag den med en like smooth utførelse som alt over.

 

En ting til; prøv å sette

body,html { margin: 0; padding: 0; }

 

i et stilark. Sida di bør ikkje ha avstand til nettleservinduet, den passer å vere trykt til kantane ;)

 

Edit:

Den "glans som går fort over header/meny" greia kan du godt la vere å repetere. Den er fin som en intro/oppbygging av menyen, men trur den vil bli plagsom når du prøver å lese innholdet på sida di - stjele oppmerksomhet liksom :)

Endret av arve87
Lenke til kommentar
Adressen er fortsatt:

 

http://myhken.com/hovedsider3 :D

Absolutt forbedring. :yes:

 

Selv er jeg ikke særlig fan av ting som kommer flytende inn på siden (som den venstre menyen), er det mulig å få det til at den heller "fader" seg på plass. Altså at den begynner helt usynlig, for deretter å komme til syne, UTEN å flyte inn fra toppen. Mouseoveren (venstre meny) var grei, kanskje bittelitt for sterkt orange. Nå kan jeg lite flash, og vet lite om hvor mye arbeid det er å ordne dette (dempe den litt), egentlig bare en liten bagatell.

 

Synes kanskje også at du bør få "avsluttet" siden til høyre og i bunnen. Slik at kanskje hovedfeltet (tekstfelt i midten), får et skille fra bunn og høyre, eventuel strekke topp og venstre side 100% i henholdsvis bredde og høyde.

 

Ellers er menyen på toppen rett og slett eyecandy. :)

Lenke til kommentar

Få den boksen på venstre meny til å se lik ut som den i toppmenyen. Den mangler bl.a. litt Anti-Aliasing.

 

Mouseoveren på venstre meny ble litt 'brutal', og det er litt merkelig med en sterkt avgrenset firkant i en flashside prøv å gjøre mouseoveren litt mer avrundet i hjørnene og mer nøytral.

Lenke til kommentar

Bra laget. Likte bannern og menyen øverst.

Men syntes du burde fjerne de rundingene (fant ikke et bedre ord) som kommer opp under teksten. Syntes ikke de hørte hjemme noen plasser. Og var bare forstyrende

Likte heller ikke at teksten til alle linkene kom ifra utenifra, kanskje en annen løsning? Tror egentlig ikke denne siden trenger så mye flashy intro.

Footer og høyre side? ble kanskje litt tomt.

Mouseovern til venstre: kanskje stoppe orangefargen når du holder over? Istedenfor at den fader helt vekk igjen. Syntes det var frustrerende.

 

Ellers likte jeg finishen og fargene. :yes: Og mestparten av flashelementene. :thumbs:

Endret av andesh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...