Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Vinyl klistermerker


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kikket igjennom de stylinglinkene jeg fant på forumet her, og én butikk hadde sånne helsides vinyler til rundt 1700,- men det blir for dyrt.

 

Så tror jeg det var powerzone jeg kikket på, og de hadde noe som kunne vært aktuelt til 3-400,-

 

 

Men jeg er klar over at det kanskje ser litt harry ut, men bilen min ser forsåvidt ut som en vits allerede, så hvorfor ikke "ta'n helt ut" ;)

Lenke til kommentar

Hehe, da må du også huske senking, soting, terninger og juletrær, en stygg alu-spoiler, hull i potten (for fet lyd ;)), dunk-dunk musikk og to fjortenåringer med rosa rusbrus i baksetet ;)

 

du kan jo gjøre sånn som en fyr her ejg bor gjorde, han lakket hele bilen med 10kroners spraybokser og skrev Pioneer på siden med Duckttape :D

Lenke til kommentar
tror ikke de på fast and furios er klistremerker er nok motiv lakkering. veldig veldig veldig dyrt!

Uansett så har jo bilane 79 lag med klarlakk i tillegg så det blender i trafikken.

 

 

Noken som forresten veit oppskrifta for å få "malt" på et bilde på bensinlokket?

 

Skal få mudern til å lage et bilde eg kan ha på bensinlokket, men korleis skal eg få motivet på? erfaringer? :hmm:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...