Gå til innhold

ynxweb v3 beta 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Føler ikke akkurat det da jeg vet jeg har rett.

Phirana har nok sine lisenser iorden, samt "Copyright © 1999 - 2004", så lovdata kan du tydeligvis ikke mye om. :)

Han har sikkert linsene i orden, men han har ikke mye han har å si hvis han skal gå videre med at jeg har rippet designet hans. Det er _alt_ for store forskjeller.

Lenke til kommentar

Olala. Dette tok jo av. Jeg vil si noen ting;

 

1. Designet er LIKT. Ta å kopier det bildet HalTan har posta et par ganger og legg det inn i PS. Del de opp og legg de oppå hverandre. Så setter du opacityen ned til 50% på det øverste, så skal du se noe morro (definer morro først)..

 

2. Flaming er helt mongoloitt. Det gjelder egentlig begge sider her, ikke alle er like galne, men det begynner å komme fra litt for mange folk her nu. Om hjernekapasitet osv osv osv. Dropp det, disuter saken her..

 

3. Syns designet er for likt og det bør trekkes tilbake. Det med at en kan gå lenger med saken er forsåvidt sant. Men bortsett fra en politianmelding tviler jeg det går lenger.. Politiet har ikke overflod av resurser til vanlig, og det at 140 jobber med en sak gjør ikke det hele mye bedre. At en leverer inn en anmeldelse om at noen har rippa designet mitt på webben, kommer ikke til høyesterett akkurat. Mulig jeg bommer, det hadde vært litt stilig..:)

 

4. Støtter fisken her, og håper for hans del at han slipper å ha en plagiat (en dårligere sådan) av sitt snæxne deisgn liggende på nettet..

 

Men seriøst; Diskuter sak, ikke person.. :thumbup:

Lenke til kommentar
Jepp, er jo to forskjellige designforslag. Eneste velkommenteksten jeg har tatt med.

Dessuten stiller de i to forskjellige klasser. Var mer ment som en pekefinger at du kanskje ikke har så mye "fantasi/inspirasjon" som du har vist i yNxWeb version:rober2.com

Eh, robert2.com er jo et ferdig ressultat, i motsetning til mitt, som har levd i 2 dager.

Lenke til kommentar
Jepp, er jo to forskjellige designforslag. Eneste velkommenteksten jeg har tatt med.

Dessuten stiller de i to forskjellige klasser. Var mer ment som en pekefinger at du kanskje ikke har så mye "fantasi/inspirasjon" som du har vist i yNxWeb version:rober2.com

Eh, robert2.com er jo et ferdig ressultat, i motsetning til mitt, som har levd i 2 dager.

...og fortsetter det i denne retningen kan du vel bare imortere hele web-området hans og legge det ut på din server. :roll:

 

EDIT: husk å speilvende først. :thumbup:

Endret av PoleCat
Lenke til kommentar
Jepp, er jo to forskjellige designforslag. Eneste velkommenteksten jeg har tatt med.

Dessuten stiller de i to forskjellige klasser. Var mer ment som en pekefinger at du kanskje ikke har så mye "fantasi/inspirasjon" som du har vist i yNxWeb version:rober2.com

Eh, robert2.com er jo et ferdig ressultat, i motsetning til mitt, som har levd i 2 dager.

Hvor mye mer forskjellig kan "oppsettet" bli om du legger på en header og tekst på menyen?

 

Men hva med å droppe saken yNX, ta det bort fra servern og heller begynne på nytt fra scratch og vise oss at du kan lage noe egent som ikke ligner så mye på en annen side.

 

Kanskje du og vinner tilbake litt respekt her på forumet.

 

Vi ser ikke ned på folk som gir seg isteden for å være stae. Det gir heller pluss i boka. Kommer ikke å mobbe deg fodi du ga deg i denne saken, som er litt for opplagt.

 

mine 2 øre :p

Lenke til kommentar
Jepp, er jo to forskjellige designforslag. Eneste velkommenteksten jeg har tatt med.

Dessuten stiller de i to forskjellige klasser. Var mer ment som en pekefinger at du kanskje ikke har så mye "fantasi/inspirasjon" som du har vist i yNxWeb version:rober2.com

Eh, robert2.com er jo et ferdig ressultat, i motsetning til mitt, som har levd i 2 dager.

Enda verre når vi ser så store likheter på et så tidlig stadie!

 

Hadde eg vert deg yNx, hadde eg (og forhåpentligvis en del andre her) komt med dette etter at første person la merke til likheten:

 

"Oj, litt likt det der jah :blush: *fjerne fra server*"

 

Kan ikkje du berre forstå poenget vårt, og fjerne den, eller lage den på nytt uten å rippe, eller.. eller... ?

 

Det er uansett ikkje kult å ha et design som alle forbinder med ei anna, masse bedre, side!

Lenke til kommentar

Gi det og meg en sjangse, da folkens! Jeg er jo ikke ferdig.

Til alle som måtte føle seg støtt av ordbruken min: Beklager, men forstå hvor frustrerende det er når man har laget noe, og får slike negative kommentarer slengt rett i fleisen.

Aldri om jeg gir meg. Det var ikke en rip-off.

HalTan: Sier jo bare litt at du lar deg underholde av en slurvefeil.

Er enig med deg, arve87. Det er ikke så kult. Men så er jeg ikke ferdig enda heller.

Endret av yNx
Lenke til kommentar

Greit. Da stopper vi all krangling her. De fleste har fått sagt at de mener designet er likt, og trådstarter står bastant mot dette argumentet. Vi kommer ikke lenger her, så det er ingen vits i å fortsette i det sporet. Dere som har mistet all respekt for trådstarter får vise dette ved å boikotte han eller noe. Det er ingen vits å gjenta det mer her i alle fall.

 

Neste person som kommer med et sleivspark om en annen bruker, ikke saken, kan vente seg 10%

 

Trådstarter: Uten å ta stilling til saken direkte mener jeg at det ligger noe i det når så å si alle av den faste kjernen her, og noen til, påpeker at siden er lik. Enten du er enig eller ikke så anbefaler jeg deg å være litt ydmyk, og i alle fall gi inntrykk av at du tar ting til deg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...