Gå til innhold

ynxweb v3 beta 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
?

Hvis du ikke bryr deg om at «alle andre» misliker fargevalget ditt, er det vel meningsløst å opprette en tråd hvor du ber om folks synspunkter på hvordan du har utformet siden din.

Du missforstår. Har ikke sagt noe om at jeg ikke bryr meg.

Endret av yNx
Lenke til kommentar

Ser bra ut dette, men ... jeg tror at den blå bakgruns fargen kan bli litt mye på "hele" skjermen.

 

Og en ting - skal selve siden flyte så mye ut fra toppen og venstre kant?

 

det ble to :p velkommen blir den bare på forsiden? og hvordan gjør du det når du får lengre tekst enn det som er der nå?

Lenke til kommentar

enig i det med bakgrunnsfargen.

siden skal nok mest sannsynlig være inntil venstre kant.

"velkommen" er tittelen på siden. hvis du for eks. går inn på "om meg", vil det stå "om meg" der også.

Siden forlenges hvis det blir mer tekst.

 

 

polecat: Fargevalg er helt etter smak og behag.

Lenke til kommentar
polecat: Fargevalg er helt etter smak og behag.

Og dersom 9 av 10 (tatt utfra ingenting) personer ikke liker dem, men du gjør det, ja da bruker du dem? :roll:

 

Du må forstå forskjellen her. Det er ikke fargene du har brukt (individuelt sett) jeg har problemer med, det er sammensetningen. Ser du virkelig ikke det selv?

Endret av PoleCat
Lenke til kommentar
Har du sett på beta 3?

Ja, og kan du fortelle meg hva i all verden de blåtonene gjør der? (bakgrunnen og bunndelen). Hvorfor ikke samme fargenyanser som øvre del, da blir det jo bare såååå mye bedre.

 

Eller er det virkelig bare jeg som synes det? :dontgetit:

ta bort det blå så blir det bra farge valg tror jeg...

Så nei ikke bare deg ildern ;)

Lenke til kommentar
Hvis du ikke bryr deg om at «alle andre» misliker fargevalget ditt, er det vel meningsløst å opprette en tråd hvor du ber om folks synspunkter på hvordan du har utformet siden din.

Du missforstår. Har ikke sagt noe om at jeg ikke bryr meg.

Nei, jeg har ikke sagt noe om hvorvidt du bryr deg eller ikke. Jeg har bare sagt min mening hvis du ikke bryr deg.

Lenke til kommentar
Hvis du ikke bryr deg om at «alle andre» misliker fargevalget ditt, er det vel meningsløst å opprette en tråd hvor du ber om folks synspunkter på hvordan du har utformet siden din.

Du missforstår. Har ikke sagt noe om at jeg ikke bryr meg.

Nei, jeg har ikke sagt noe om hvorvidt du bryr deg eller ikke. Jeg har bare sagt min mening hvis du ikke bryr deg.

Hva var egentlig vitsen med å poste i denne tråden hvis du ikke har noe å si om designet? :/

Lenke til kommentar

Det første som slo meg når jeg så sia var rober2.com..

En del elementer som ser ut som om de er henta ut derifra... Ikke sikkert du har henta de derifra, men når noe ligner såpass, bør man egentlig endre på ting.. så slipper man slike bemerkninger som det her..

 

1. Jeg liker ikke fargene.. som så mange andre her har bemerka... Det blir på en måte for "bløte" farger..

2. Scanlines... Det GÅR jo ann å bruke scanlines, meeen.. I ditt tilfelle har du ikke greid å bruke det.. Det ble stygt..

prøvd å lage scanlines ved å bruke et 3x3px bilde som pattern hvor en vannrett linje er hvit og 2 svarte og så styre opacity? det funker bedre enn det du har der nå... og LAV opacity.. Slik det er nå er det scanlines med litt bilde på, ikke bilde med scanlines på..

 

3. Epsilons poeng er særdeles viktig, og med mindre du tar hans poeng til deg og prøver litt mer å godta andres meninger/konstruktive kritikk er det jo egentlig ikke noe poeng i å svare på tråden... eller hva? ;)

Lenke til kommentar

Denne siden er ikke plagiat, bare så det er sagt. Eneste likheten jeg kan se, er den ytterste kanten (selv om det fortsatt er stor forskjell). Men det er jo ikke bra at folk tror det er et plagiat. Får se når alle puslebitene er på plass.

 

1. Det blir kanskje å forandre seg litt når jeg får på plass menytekst og headeren og skiftet bakgrunn.

 

2. Som sagt: Drit i det bildet. Det blir enten fikset på eller tatt bort når jeg kommer til beta 4. Har brukt PSP8 til å lage det. Får snart tak i Photoshop, og da blir det andre boller ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...