Gå til innhold

ynxweb v3 beta 2


Anbefalte innlegg

Akkurat, Dunestar. :)

Men du; let's cut the crap.

 

Siden din ligner _for_ mye på min og jeg har enerett på mitt design, slik det kommer frem i åvl. § 2 første ledd, du kan _med sikkerhet_ kalle designet mitt unikt (MERK: designet _IKKE_ oppsettet, ok Dunestar?). Jeg har med hjemmel i åvl.§ 3 lov til å nekte deg bruken av mitt unike verk om ikke annet er skriftlig avtalt (tillatelse), noe jeg ikke er villig til å gi deg uten en økonomisk avtale.

 

Så, for at du ikke skal få flere problemer råder jeg deg til å bytte design _snarest_ og avslutningsvis vil jeg legge til at jeg er i godt humør i dag. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Akkurat, Dunestar. :)

Men du; let's cut the crap.

 

Siden din ligner _for_ mye på min og jeg har enerett på mitt design, slik det kommer frem i åvl. § 2 første ledd, du kan _med sikkerhet_ kalle designet mitt unikt (MERK: designet _IKKE_ oppsettet, ok Dunestar?). Jeg har med hjemmel i åvl.§ 3 lov til å nekte deg bruken av mitt unike verk om ikke annet er skriftlig avtalt (tillatelse), noe jeg ikke er villig til å gi deg uten en økonomisk avtale.

 

Så, for at du ikke skal få flere problemer råder jeg deg til å bytte design _snarest_ og avslutningsvis vil jeg legge til at jeg er i godt humør i dag. :)

Jeg skal si deg en ting.

 

Det blir ikke aktuelt.

Lenke til kommentar
Rober2.com har et særpreg, noe som gjør at den skiller seg ut. Siden har en VELDIG spesiell utforming (positivt). Når man da tar nesten NØYAKTIG den samme utformingen og skifter farger på den, rettferdiggjør ikke det en dritt. Enkelt og greit.

 

Men men, artig, det er du. :) "fjortisser" er min personline favoritt hittil.

Det er nesten ingenting likhet mellom min og robert2.com. Eneste likheten er kanten til høyre, selv om de også er ganske så forskjellig.

 

Er ikke interessert i flere av dine *kremt* meninger. Om du fortsetter å poste slike elendige påstander, får det bli ditt problem.

:roll:-awards.

 

Det er MANGE likheter. PUNKTUM.

 

Mine *kremt* meninger kommer jeg til å fortsette å yte.

 

rip.jpg

 

Si meg, er ikke dette et plagiat? Jeg brukte HELT andre farger... :roll:

Endret av HalTan
Lenke til kommentar

HalTan: Nedgravet i argumenter? I hvert fall ikke ubesvarte. Og vil ikke akkurat kalle det du har kokt frem særlig saklig.

 

 

Ok, jeg gir opp. Dere får si hva dere vil, men det er ikke et plagiat. Det er helt sikkert.

 

Og til deg PiRANhA: Bare prøv å gå videre med "saken" din. Tror neppe det kommer til å ha særlig innvirkning på siden min.

 

Jeg setter en strek der.

Endret av yNx
Lenke til kommentar
HalTan: Nedgravet i argumenter? I hvert fall ikke ubesvarte. Og vil ikke akkurat kalle det du har kokt frem særlig saklig.

Å? Så svar meg på dette da. ER eller ER IKKE min versjon av clikcart.tk grei? Mener du at det IKKE er en rip? :ermm:

 

Lær deg å vise minimalt av respekt for andres verker. Du har ihvertfall mistet all respekt her på forumet.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar

Det er jo en rip, i motsetning til min. Og det vet du godt, du vil bare kverulere litt frem og tilbake fordi du har så lite å gjøre om dagene.

 

Vet du alle andres meninger? Ok, da vet jeg det.

Endret av yNx
Lenke til kommentar
Og til deg PiRANhA: Bare prøv å gå videre med "saken" din. Tror neppe det kommer til å ha særlig innvirkning på siden min.

 

Jeg setter en strek der.

Javel, jeg har sikret meg ditt fulle navn ditt, adressen din samt mobilnummeret ditt så du hører fra meg.

 

Og det forundrer meg at du mangler både respekt (og intelligens) til de grader at du ikke skjønner hva en lov er. :laugh:

Lenke til kommentar
Jeg argumenterer, jeg kverulerer ikke.

 

Min clickart rip er, nettopp det din rober2-rip er. Samme oppsett, andre farger. Noen innvendinger?

Det er _ikke_ samme oppsett.

kanskje ikke samme oppsett, men likt utsende, det er en viktig forskjell her.

 

Da noen sier oppsett tenker jeg litt mer koden bak.

Lenke til kommentar
Jeg argumenterer, jeg kverulerer ikke.

 

Min clickart rip er, nettopp det din rober2-rip er. Samme oppsett, andre farger. Noen innvendinger?

Det er _ikke_ samme oppsett.

Jo, det er det. Det vil, om man speilvender det...

Ikke da heller.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...