Gå til innhold

ynxweb v3 beta 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har sagt det før, men jeg er visst nødt til å si det selv.

 

Siden er ikke rip-off!

 

De som fortsetter med beskyldningene her, rapporterer jeg.

 

Takk Dunestar. Du viser at du i motsetning til enkelte andre her litt modenhet.

Endret av yNx
Lenke til kommentar
Okei, jeg mener ikke siden er et rip, men:

Det var da litt av en måte å oppføre seg på? :ermm:

Jeg er Dunestar....

 

Sier heller ikke at den er ripp ( ok virka kanskje sånn :blush: ). Men den ble liksom litt for lik og lite egen.

Og vi snakker ikke akkurat om en av de mange 14 oppsetta.

 

For da hadde vi alle vært rippere :D hehe

 

*ta copyright på 2,3 og 4 kolonner oppsett* :p

Lenke til kommentar

aw pliiis.. hvis du farger alt svart på begge sidene, er det likhet, men der stopper det også.

 

Er det JEG som oppfører meg umodent? Vel, da skal du få slippe å spamme på denne tråden, i hvert fall.

Endret av yNx
Lenke til kommentar
Jeg har sagt det før, men jeg er visst nødt til å si det selv.

 

Siden er ikke rip-off!

 

De som fortsetter med beskyldningene her, rapporterer jeg.

 

Takk Dunestar. Du viser at du i motsetning til enkelte andre her litt modenhet.

Hahaha...du er morsom du! For det første tror jeg ikke at det er DU som bør rapportere ting og tang her!

 

Men uansett, jeg syns det er _dritkult_ at noen liker designet mitt såpass mye at de velger å basere seg på den, men tja...jeg kan vel bare si at åvl beskytter meg og mitt "verk" (således det kommer frem i loven) fullt ut og det bør du vite! :cool:

 

Men igjen, *respect* ... ;)

Lenke til kommentar

Rober2.com har et særpreg, noe som gjør at den skiller seg ut. Siden har en VELDIG spesiell utforming (positivt). Når man da tar nesten NØYAKTIG den samme utformingen og skifter farger på den, rettferdiggjør ikke det en dritt. Enkelt og greit.

 

Men men, artig, det er du. :) "fjortisser" er min personlige favoritt hittil.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Rober2.com har et særpreg, noe som gjør at den skiller seg ut. Siden har en VELDIG spesiell utforming (positivt). Når man da tar nesten NØYAKTIG den samme utformingen og skifter farger på den, rettferdiggjør ikke det en dritt. Enkelt og greit.

 

Men men, artig, det er du. :) "fjortisser" er min personline favoritt hittil.

Det er nesten ingenting likhet mellom min og robert2.com. Eneste likheten er kanten til høyre, selv om de også er ganske så forskjellig.

 

Og du tror visst at jeg ikke klarer å lage noe uten å ta fra andre sider. Dream on.

 

Er ikke interessert i flere av dine *kremt* meninger. Om du fortsetter å poste slike elendige påstander, får det bli ditt problem. Jeg er i hvert fall ikke interessert i å motta dritt.

Endret av yNx
Lenke til kommentar

1. formen, rober2.com "buen"..

2. menyen

3. firkanten over menyen

4. firkanten over teksten

5. de skrå strekene

 

Hver for seg er ikke dette noe galt, men når alle de elementene er samla i èn utforming, noe som gjør det VELDIG likt rober2.com så blir det fort en "rip"..

Og som jeg prøvde stille å ymte fram til i et tidligere innlegg:

Når man lager ett design, kan det fort skje at man plutselig ser at det har blitt veldig likt noen andres design, selv om det ikke var meningen (underbevistheten kan lure oss alle), men da går man inn og forandrer det man har gjort...

(Det kalles respekt.. For andres hverk..)

 

Så.. var jeg deg hadde jeg fjerna designet og prøvd på nytt... men det er jo om det hadde vært meg..

Endret av cfenzo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...