Gå til innhold

ynxweb v3 beta 2


Anbefalte innlegg

Det er jo en åpenbar rip av oppsettet - du stjal alt som gjorde rober2.com unikt. Rober2 var/er ei vanvittig flott side IMO, men når du stjeler oppsettet, snur det horisontalt, og bruker det på en mindre pen måte, så ødelegger det for både deg og rober2.com - ikkje bra.

 

Dessuten; det er en grunn til at folk reagerte på likheten - i likhet med et par andre her; det første eg tenkte når eg såg sida di var "Hmm, det har eg sett før.. *tenke litt*... rober2.com, speilvendt, med andre farger"...

 

Uansett, er det kult å ha ei side som du sjøl liker, men du har fått forferdelig mange kommentarer på at "det er rip" ? Neppe :thumbdown:

 

Du har herved _ingen_ respekt fra mi side lenger. :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er forskjell på 3-kolonner, 4-kolonner, 2-kolonner -oppsett og oppsettet til rober2.com pga at oppsettet hans ER unikt..

Ikke som vg.no eller dagbladet.no... det er kun ren boxmodel, som igjen blir noe helt anna..

Og at de fleste her ser likheten med en gang, betyr jo at det må være noe mere enn at vi har god fantasi....

Lenke til kommentar
HalTan: Har du like dårlig hukommelse som en fisk? Du postet det bildet der for noen minutter siden.

Jeg postet det om igjen fordi du tydeligvis overså det.

 

HalTan: Spar deg for de "kule" innleggene dine. Ser bare utrolig teit ut.

 

Feil. Jeg poster nøyaktig hva jeg vil. Jeg VET at jeg (med flere) har rett, og at du har feil. Eneste jeg prøver på er å understreke poenget mitt... gang, på gang, på gang, på gang. Flamingen synes jeg du kan holde deg for god for.

Lenke til kommentar
HalTan: Har du like dårlig hukommelse som en fisk? Du postet det bildet der for noen minutter siden.

Jeg postet det om igjen fordi du tydeligvis overså det.

 

HalTan: Spar deg for de "kule" innleggene dine. Ser bare utrolig teit ut.

 

Feil. Jeg poster nøyaktig hva jeg vil. Jeg VET at jeg (med flere) har rett, og at du har feil. Eneste jeg prøver på er å understreke poenget mitt... gang, på gang, på gang, på gang. Flamingen synes jeg du kan holde deg for god for.

Jeg har ikke nektet deg. Jeg sa bare hva jeg syntes.

Lenke til kommentar

yNx: jeg prøvde å ymte fram på det tidligere, litt stille så du kunne få en sjanse til å få "aha opplevelsen" og trekke eller gjøre noe drastisk med fisken din..

men da det ikke hjelper, og flere og flere ser likhetene veldig godt, og du nekter å se at det er likt så ender det i en diskusjon som det her.. og det nytter ikke å prøve å argumentere bort likheten.. det ER likt.. og i verste fall mer enn en underbevist handling, en rip...

Og enda verre.. at du ikke ønsker å se det selv og ikke viser såpass respekt overfor andre at når han som har laget rober2.com kommer her og sier at det er FOR likt til at du får lov av han å bruke det så bare fortsetter du å argumentere imot og føle DEG fornærma.. :no:

 

0 respect from me.. (og vi kan gjenta det vi har sagt fram til nå i det uendelige.. ;) )

Lenke til kommentar

Etter å ha vært offer for det samme selv (noen ganger nå ja), håper jeg VIRKELIG at Phirana kommer noen vei med dette, av den grunn at du faktisk nekter for det til og med når du har en hel "folkemasse" mot deg. Ikke nok med det, presterer du å "beskytte" deg på en måte som ikke fører noen vei, utenom at du selv bare driter deg enda mer ut.

 

Å kalle HalTan en "fjortiss" fordi han bringer sannheten på bordet, er faktisk å synke enda lavere.

 

Som sagt, håper Phirana går hele veien med dette, det har du ærlig fortjent. :)

Endret av PoleCat
Lenke til kommentar

Du bestemmer da vitterlig meg ikke det.

 

La oss oppsummere: alle utenom èn her er enige: det er _for_ likt. Du nekter for det og argumenterer tilbake med spydige kommentarer som strengt tatt er uinteressant for saken. Du BURDE strengt tatt trekke designet snarest og unnskylde deg. Istedet velger du å drite deg yutterlige ut og stå på ditt. Way to go. :)

Lenke til kommentar
Etter å ha vært offer for det samme selv (noen ganger nå ja), håper jeg VIRKELIG at Phirana kommer noen vei med dette, av den grunn at du faktisk nekter for det til og med når du har en hel "folkemasse" mot deg. Ikke nok med det, presterer du å "beskytte" deg på en måte som ikke fører noen vei, utenom at du selv bare driter deg enda mer ut.

 

Å kalle HalTan en "fjortiss" fordi han bringer sannheten på bordet, er faktisk å synke enda lavere.

 

Som sagt, håper Phirana går hele veien med dette, det har du ærlig fortjent. :)

ikke snakk tull, da. Han kommer ikke noen vei hvis han prøver å gå videre.

Lenke til kommentar
Etter å ha vært offer for det samme selv (noen ganger nå ja), håper jeg VIRKELIG at Phirana kommer noen vei med dette, av den grunn at du faktisk nekter for det til og med når du har en hel "folkemasse" mot deg. Ikke nok med det, presterer du å "beskytte" deg på en måte som ikke fører noen vei, utenom at du selv bare driter deg enda mer ut.

 

Å kalle HalTan en "fjortiss" fordi han bringer sannheten på bordet, er faktisk å synke enda lavere.

 

Som sagt, håper Phirana går hele veien med dette, det har du ærlig fortjent. :)

ikke snakk tull, da. Han kommer ikke noen vei hvis han prøver å gå videre.

Nei, da er det vel bare for deg å vente å se da. :)

 

Studer loven litt du, så finner du nok ut hvor landet ligger.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...