Gå til innhold

Hva slags konsoll har du?

SaReX

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
N64 :p

nintendo 64? har du ikke vurdert noe nyere som gamecube,PS2 og xbox!

5000 innlegg :p

Nja har jo en pc, og har nå funnet ut at jeg sitter alt alt for mye på den :-/ så en konsoll vil gjøre at jeg sitter inne hele dagen tipper jeg... ;)

Skrevet

Definitift Xbox, det er den beste konsollen pga. alle mulighetene! For Eks. Xbox live, musikk mens du spiller (går ikke på alle spill da) og at du ikke trenger et memory card, du kan bare lagre det på hardisken. Xbox Ruuuuuler :D

Skrevet

Har PS2. Kjøpte den før Xbox og Gamecube kom på markedet. Hadde den originale PlayStation før. Har aldri falt meg inn å velge noe annet, rett og slett fordi jeg synes PS2 er den beste konsollen.

Den er kanskje ikke best på styrke og grafikk, men den er best på spill(de aller fleste spillutviklere tenker først PS2) og den er best tilpasset meg.

Og hehe....TheWiz: Et spørsmål: Hvorfor kunne høre på musikk når du spiller? For det første så er som oftest det beste å høre musikken og lyden i spillene. Og skulle jeg trenge musikk så kan jeg bare spinne i gang en CD i stereoanlegget. Så jeg skjønner ikke helt poenget.

Og angående dette med at du slipper memory card fordi du kan lagre alt på harddisken. Er det ikke veldig slitsomt dersom du vil ha med deg savegamen din til en kamerat fks.? Må drive å dra med deg hele konsollen? :ermm:

Skrevet (endret)

xbox

var litt "anti" ps2 siden alle skulle ha den, pluss at xbox hadde tøffe RSC og DOA3

har vel ikke akkurat angret

edit: tegnsetting er en fin ting

Endret av Frikky
Skrevet

PS2. Best spillutvalg og de beste spillene (min mening). Grafikken er så som så, men den klarer seg godt til å være så gammel. Hadde en X-Box, men den tok kvelden etter litt uheldig modding. Savner den ikke noe særlig.

Skrevet

Har både xbox og gamecube. Har lyst på en ps2 også.

Jeg foretrekker ikke en konsoll frem den andre. Vil bare ha muligheten til å spille alle spillene jeg har lyst til.

Alle konsollene har sine pluss og minuser, og alle har bra eksklusive titler.

Har i tillegg Nes, Snes, ps1 og gba. :p

Skrevet

Jeg har en Gamecube. Grunnen til at jeg kjøpte den var fordi den var billigst og fordi den hadde The Legend of Zelda: The Wind Waker... :thumbs:

Har i tillegg en ps1, en gameboy color og en gameboy advance

Skrevet (endret)

Atari 2600, Dragon 32 og 2 stykk XBoX..

Svært fornøyd med XBoX.. Eneste konsollen med store nok kontrollere til at jeg slipper leddbetennelse i håndleddet, samt senebetennelse i hendene.

(Ja, alle andre konsoller, inkl. PS2 har for små kontrollere.)

Endret av DeadLock

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...