Gå til innhold

Ge-force 4 ti 4200


Anbefalte innlegg

Jeg har et G-Force 4 ti 4200 128mb, som jeg gjerne ville fått solgt for jeg skal kjøpe et nytt, jeg lurer på hvor mye jeg kan ta for det?

 

I tillegg lurer jeg gjerne på hvilket skjermkort jeg burde kjøpe? (Helst Nvidia basert.. long story).. jeg har ca 1800,- + det jeg får for det andre skjermkortet..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

500 kroner er alt for mye for et utfasert skjermkort.

Kjøpte et 4200 for syv måneder siden, brukt for 500 kr. Det er desverre bare slikt at noen komponenter går under 1/3 av prisen di blir kjøpt inn til, ta heller vare på kortet og bruk det i en reservepc, skal du selge det får du prøve å ta blodpris til en eller annen tulling på qxl / gibud etc.

 

Selge nå ok pris : 350-400kr.

Lenke til kommentar

Gainward's GeForce fx5900xt 128mb er et helt ålreit spillkort og funker som jernet hittil (med mindre du er en skikklig FPS-nazist).

 

Men hvis du har penger så er forsatt det billigste radeon 9800pro-kortet du finner på markedet det beste kjøpet (de går vel for ca. 2100,- nå), med mindre du skal spille mye cs og er litt uheldig, for noen radeon kort har et kjent problem med fps-drops i cs. :(

 

(inkludert mitt eget.)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
500 kroner er alt for mye for et utfasert skjermkort.

Kjøpte et 4200 for syv måneder siden, brukt for 500 kr. Det er desverre bare slikt at noen komponenter går under 1/3 av prisen di blir kjøpt inn til, ta heller vare på kortet og bruk det i en reservepc, skal du selge det får du prøve å ta blodpris til en eller annen tulling på qxl / gibud etc.

 

Selge nå ok pris : 350-400kr.

 

PS-Data hadde en kort tid 8 stk av dette kortet.. til 250kr..Helt nye kort...

Jeg har 2 av de.. og skulle gjerne hatt 2 til.. til den prisen...

Lenke til kommentar
komplett.no har hatt haugevis av disse ti4xxx korta til 800-1000 (demobrukt). Virker som de har gått som varmt hvetebrød.

Hmm, forbløffende, kjøpte mitt for 1400 kr (riktignok ukens tilbud), for snart to år siden, datautviklingen er ikke det den engang var, men det er mye spennende på trappene nå, så håper på ett lite puff.

 

AtW

Lenke til kommentar
psilocybe Skrevet 13/04/2004 : 21:48

  QUOTE (Earth657 @ 13/04/2004 : 21:28)

man skal jo riktignok langt over 1000,- lappen for et merkbart bedre kort da... 

 

 

R9600 Pro er merkbart bedre, og koster ikke langt over tusenlappen. 

 

Vet ikke om jeg er enig i den. Jeg har testet 9600 XT i omtrent 20 forskjellige spill og har ikke merket at den er bedre enn min Ti4600. Ti4600 er noen hakk bedre enn 4200, men det er også 9600XT i forhold til 9600Pro.

 

Jeg vil ikke tro det er verdt å investere i en 9600pro eller XT. Gå heller for et nVidia FX5900XT/Ultra eller en Powercolor/Sapphire Radeon 9800pro.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...