Gå til innhold

Ny kraftig psu - 550W


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg skal bygge med en lagrings pc der jeg (tror?) jeg trenger endel strøm.

 

Det er snakk om 500-550W's PSU.

 

Jeg har sett på disse to:

 

Antec TruePower 550W ATX for P4 - Link

Thermaltake Silent strømforsyning 560W -

 

Link

 

Støynivået er ikke viktig da pc'n skal stå nede i kjellern.

 

Er en av disse gode? Noen andre forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hold deg unna Qtec

Hmm..snakker du for alle eller? Jeg har Q-Tec selv på den ene av maskinene, og har ALDRI hatt noen form for problemer. Fikk derimot det på en Enermax, helt ny, som visstnok er så veldig bra..men den var ikke det..hos meg iallefall.

Min 550 Q-Tec gjør alt den skal glimrende.

Lenke til kommentar
Hold deg unna Qtec

Hmm..snakker du for alle eller? Jeg har Q-Tec selv på den ene av maskinene, og har ALDRI hatt noen form for problemer. Fikk derimot det på en Enermax, helt ny, som visstnok er så veldig bra..men den var ikke det..hos meg iallefall.

Min 550 Q-Tec gjør alt den skal glimrende.

Har selv en q-tek 450W, ikke noen problemer. Det at den ikke leverer fullt 450W ser jeg ikke som et problem da denne driver min maskin.

Billige er de jo også.

Lenke til kommentar

Kan gi min støtte til Antec Truecontrol 550W, har den selv og spenningene er 100% stabile (pluss at du kan justere dem manuelt hvis du vil ;) ).

Bråker endel, men det brydde du deg vist ikke noe om, så kjøp den du :D

 

Den finnes også i EPS12V utgave, om du skulle ha bruk for det, men vet ikke om den versjonen selges her i landet, har ikke sett den iallefall.

Lenke til kommentar
Har selv en q-tek 450W, ikke noen problemer. Det at den ikke leverer fullt 450W ser jeg ikke som et problem da denne driver min maskin.

Billige er de jo også.

Ustabil spenning kan være lik ustabil maskin.

 

De q-tek strømforsyningene jeg har vært borti bråker sinnsykt (250w og 400w), også ett minus for det omtalte merke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...