Gå til innhold

Hvilken mobil skal jeg kjøpe?


Anbefalte innlegg

MC60 kan du utelukke. Dårlig skjerm, treg osv.

 

Her er for og motargumenter for 3100 og 3200.

 

3100:

'Diskotelefon' den er selvlysende, hele tastepartiet og siden på telefon lyser sterkt opp, og blinker i takt med ringetonene. Den har meget gode taster, og er liten og fin.

 

3200:

FM-radio og kamera. Skjermen er den samme på 3100 og 3200. 3200 er stygg, har dårlige/teite taster og det er mange som har den. 3200 har infrarød også.

 

Jeg ville helst tatt 3100 selv om 3200 er funksjonell overlegen. Bedøm selv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva skal du ha av funksjoner?

Hvis du ikke trenger så mye funksjoner, ville jeg tatt en titt på LG G5400.

god til en fornuftig penge.

Hvis du trenger litt med funksjoner, så ville jeg tatt en titt på T630, selvom du ikke liker Sony Ericsson.

Fikk min G5400 og anbefaler den sterkt! Sjekk erfaringen min på Prisguiden, undertegnet med initialer TKT. (Ikke godkjent enda tror jeg)

Lenke til kommentar

Lg G5400 er kjempetreg og utrolig dårlig batteritid til å ha den skjermen den har..

 

Ville anbefalt deg 3200, tastene er ikke så ille og du kan farge en av malene som følger med i en farge du liker så blir designet finere.. Kamera er jo alltid greit å ha, selv om det ikke er VGA kamera..

Lenke til kommentar
Hva er den kjempetreg på da ?

 

Min er iallefall helt topp:) Reagerer uten forsinkelser i det hele tatt på alle menyer og SMS skriving. Innlasting av bilder osv går fort.

 

Eneste som tar tid er å laste inn JAVA, men det gjør det på alle telefoner i den prisklassen.

Har du prøvd å åpne et bilde du har lagret på telefonen?? hvor ofte må du lagre de forresten?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...