Gå til innhold

Msi hovedkort feil


rmacvest

Anbefalte innlegg

hei

 

fikk et hovedkort idag som ikke funker, han som hadde hadde flasha biosen med feil driver, hvordan du gjenoppretter den var enkelt etter msi å dømme " legg driver på en floppy og sett den i A: og hold ctrl og home nede samtidig som den starter opp." så kommer problemet får bare svart skjerm og ingen ting funker.

floppy får stråm, tastaturet blinker og cd-rom booter 2 ganger? og så hører jeg harddisken booter opp to ganger sammen med cd.rom, noe som kan HJELPE meg.

PLEEEEEEZZZ

 

hilsen rune :angry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm... bare sende den i til komplett.no og si at hovedkorte dit ikke funker men IKKE si at du har flash det eller noe sånt.

du sier bare at du skulle slå på pcen og at den ikke funka.

hvis du sier at du flash feil bios så koste det penger men hvis du sier at den bare ikke funka så får du det gratiss.

de tar ut flash birkka og putter den i en maskin så flasher de den til det nyest biose. du sier bare at den ikke funka du og ikke noe mer eller du kan jo si at du flasha bios men da må du betaler en del penger.

Endret av Aadna
Lenke til kommentar

min s-ata har klikket på mitt Msi kt 4 ultra.

Tilfeldigvis har jeg jo s-ata disker også i raid :(

så når stakker meg prøver å starte opp pcen så mener promise biosen at det ikke er noe koblet til s-ata kontaktene og at biosen ikke er innstallert. Mystisk eller hva?

og et KT4AV eller noe som jeg bygget for en kompis kommer jeg ikke inn i biosen med. hver gang svat skjerm. ikke akkseptabelt å kjøre en 2500+ på 12,5*100 eller hva?

 

men ellers er jeg jo fornøyd med mitt msi.

det er jo promise sine ting så har klikket da

Lenke til kommentar
MSI SUX :mad::thumbdown:

MSI lager noen av de beste hovedkortene ,både når det gjelder stabilitet og ytelse.

De er også BEST på brukervennlighet ,tenker da spesielt på "live update".

Live update finner de rette driverene og den rette bios ,og allt kan oppdateres i Windows. ;)

 

Det er bare i lille Norge vi tror Assus er best :thumbs:

Lenke til kommentar
MSI SUX :mad::thumbdown:

Å gud en så sakelig kommentar at jeg faller henført til jorden i ren ekstase brakt til meg av dine enormet gode uttalelser.... :roll:

 

Det er ikke helt lurt å poste slike "MSI SUX" i et seriøst forum, holder du på slik blir du sikkert ikke tatt seriøst, og det kan resultere i at du ikke får hjelp når du trenger det.

 

On topic:

 

Har selv hatt 2 stk msi hk for socket A og det ene (husker ikke hvilket) var ustabilt men det andre kt3 ultra? var kjempe bra. Kører nå med asus og vil bare si at asus og msi er gode kort. Har tilgode å prøve abit.

 

Har du prøvd å starte maskinen med 1 ram brikke og bare et skjermkort? + cpu?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...