Gå til innhold

Offisielt bilde av Geforce 6800 Ultra fra Nvidia


Merlin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stikk-kont@kten Skrevet 12/04/2004 : 00:06

  Sett ASUS på saken, så skal vi se design  

 

og altforhøy pris....

gjorde ikke meg noe at asus trakk seg.

høh, ASUS "trakk seg"..

 

Er det nå jeg skal spørre om jeg skal la det gå stille forbi..? :realmad:

 

ASUS er jo selvsagt (nesten) litt dyrere, men igjen: De bruker som regel et mye "tøffere" desgin altså ikke referanse design. For det andre tilbyr de som en av få 3års garanti.

 

Kan sikkert ramse opp masse mer, men men

Noen gang hørt om PNY?

De lager nvidia kort med lilla og blått design... alle skjermkortene mine kommer fra dem. Virkelig å annbefale! Du får også livstid garanti på kortene :w00t:

5950Ultrasmboard.jpg

 

5700UltraSm.jpg

 

EDIT: Oi! nå havna jeg langt bak i posten

Endret av SwEEt^AmbEr
Lenke til kommentar
Du får også livstid garanti på kortene :w00t:

Fra http://www.pny.com/support/warranty/?prod=verto

Lifetime is defined as the lifetime of the product on the market.

Hvor lenge er dette slik grafikkmarkedet er nå? Mange produsenter bytter jo modeller raskere enn folk flest bytter truser. Ett års tid tenker jeg? Ingen garanti lengere på FX5900U for eksempel. Virkelig en kjempegaranti altså... :roll:

 

Kan ikke se noen andre enn Databutikken som fører disse på det norske markedet heller. Like greit... (Skjønt lilla PCB så jo litt stilig ut.)

Lenke til kommentar
Og mens det nå er snakk om FX6800 og bilder så har [H] vært noe slepphendt med bildene til sin kommende preview slik at de har lekket ut på nettet.

 

Hmm... Relativt bra ytelse på FX6800 U kortet ja. :cool: Dasker jo det vi har av dagens teknologi meget kraftig.

Ikke enig. OK, det slår R9800XT, men ikke med særlig mye, ser det ut som, og ikke på langt nær så mye som enkelte overivrige mennesker så for seg for noen dager siden.

Lenke til kommentar
Ikke enig. OK, det slår R9800XT, men ikke med særlig mye, ser det ut som, og ikke på langt nær så mye som enkelte overivrige mennesker så for seg for noen dager siden.

Har du lest previewa? Jeg er IMPONERT. 6800 kortet er jo overall 50-60% raskere enn 9800xt. I de høyste oppløsningene med mye eyecandy ofte over 100%.... Hvordan kan du kalle dette "ikke særlig mye".

 

Det er skummelt å se hvor mange ATI fanboys som finnes der ute... Eller fanboys i det hele tatt. :thumbdown:

Endret av Vo0do0
Lenke til kommentar

Dette var rått..Kortet innfrir til de grader.. Jeg stod opp en time tidligere i dag for å lese tester av kortet som skulle komme kl. 04.00. Men det var ingen å oppdrive, så når jeg nå kom hjem fra jobb så ser jeg at mine forventninger til kortet har blitt innfridd.

Det regelrett knuser alt annet på markedet. Radeon 9800xt er low end i forhold.

Ingen tvil om at jeg skal ha dette kortet.

Endret av corcky
Lenke til kommentar
Ikke enig. OK, det slår R9800XT, men ikke med særlig mye, ser det ut som, og ikke på langt nær så mye som enkelte overivrige mennesker så for seg for noen dager siden.

Har du lest previewa? Jeg er IMPONERT. 6800 kortet er jo overall 50-60% raskere enn 9800xt. I de høyste oppløsningene med mye eyecandy ofte over 100%.... Hvordan kan du kalle dette "ikke særlig mye".

 

Det er skummelt å se hvor mange ATI fanboys som finnes der ute... Eller fanboys i det hele tatt. :thumbdown:

Jeg setter LITE pris på å bli kalt fanboy av noe som helst! Jeg driter LANGT i hvem som lager det beste kortet! Skjerp deg når det gjelder slike utsagn, Vo0do0!

 

Forøvrig baserte jeg mitt utsagn om at GF6800U så ut til å være kun marginalt bedre enn R9800XT på noen av de første bildene som ble sluppet - altså ufullstendig informasjon, og jeg tar selvkritikk for dette.

 

Jeg synes forøvrig, som jeg har sagt før, at det blir feil av nVidia (eller hvemsomhelst) å sammenligne GF6800U med R9800XT/Pro når det er snakk om kort fra to forskjellige generasjoner. Hva så om GF6800U er best i noen uker inntil RX800XT kommer ut? Det som er interessant er om nVidia har greid å lage et kort som er så bra at det slår ATis kort i samme generasjon. Jeg tviler, men det er bare min personlige oppfatning, og det skal uansett bli spennende å se.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...