Gå til innhold

PC Zone gir deg Half Life 2 informasjon


Anbefalte innlegg

"all the secrets revealed"

 

as if...

jeg ser virkelig for meg at valve har fortalt ALT om handlingen i spillet, for så å gi dem tillatelse til å trykke det hele i en artikkel

Og hvis man leser "reklamen" på bildet, ser man at engelsken ikke er *helt* slik den skal være heller. Kan være trykkfeil - eller fake.

Det heter ikke "We fly to Valve...", høres helt skutt ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kom over dette på et forum.. :dribble:

 

Last year, PC Zone was the first magazine to break the news of the existence of Half-Life 2, and this year we've done it again. We were flown out to America, where we were met, blindfolded and rushed, in secrecy, to the headquarters of Valve Software. There we were led, blinking, to a PC and let loose on a copy of the game the whole world's been waiting to play.

Despite the fact that we swore blind never to tell anyone about what we'd seen, we lied, and in the next issue of PC Zone we're going to spill every last drop of information.

 

Expect an exclusive playtest (no other magazine in the UK has played the game - guaranteed), brand new screenshots, and all the questions you've got answered across a massive 10-page preview. Quite frankly, we think you'd be mad to miss out.

 

And remember, no other magazine in the UK can reveal any of this new information before us. We're on the shelves on April 29, so start forming an orderly queue and beware of imitators. PC Zone is the only mag with the new information and screenshots.

 

PC Zone

On-sale April 29.

 

vortal_pic_121489.jpg

NNår ble denne postet der du fant den?

1.april?

Lenke til kommentar
"the wait is allmost over"

 

"we fly to Valve"

 

 

Høres jalla ut. Litt sånn -gjør det selv-greie!

Nei, det gjør strengt tatt ikke det. Grammatikalsk sett er det ingenting i veien med engelsken her. Bortsett fra at du stavet "almost" med to ll'er, noe de ikke gjør i reklamen. ;) We fly er presens, og brukes sannsynligvis for å understreke at bladet utformes i det annonsen leses!

Tror dette er helt "legit", men gleder meg mer til spillet i seg selv, enn nok et preview!

 

Athelas

Lenke til kommentar
Valve la forresten skylda på hackere som rappet kildekoden i utg. pkt. Jeg ville lagt skylda på sysadmin :)

nåja............at det er lett og komme inn en plass og ta data fra andre betyr vel ikke nødvendigvis at det er lov, gjør det vel?

 

 

Så at de skylder på hackere/crackere (whatever) er vel egentlig på sin plass selv om de burde hatt litt bedre sikkerhet? ;)

Lenke til kommentar
"the wait is allmost over"

 

"we fly to Valve"

 

 

Høres jalla ut. Litt sånn -gjør det selv-greie!

Nei, det gjør strengt tatt ikke det. Grammatikalsk sett er det ingenting i veien med engelsken her. Bortsett fra at du stavet "almost" med to ll'er, noe de ikke gjør i reklamen. ;) We fly er presens, og brukes sannsynligvis for å understreke at bladet utformes i det annonsen leses!

Tror dette er helt "legit", men gleder meg mer til spillet i seg selv, enn nok et preview!

 

Athelas

Sa jeg at det var noe galt med engelsken? Poenget mitt var at hele greia hørtes som om det var tatt fra en skoleavis og ikke fra et spillblad med utdannede journalister!

Lenke til kommentar
Sa jeg at det var noe galt med engelsken? Poenget mitt var at hele greia hørtes som om det var tatt fra en skoleavis og ikke fra et spillblad med utdannede journalister!

Måten det er skrevet på og layout'et viser at det er proffesjonelt laget..

Lenke til kommentar
Poenget mitt var at hele greia hørtes som om det var tatt fra en skoleavis og ikke fra et spillblad med utdannede journalister!

For noe tøv. Dette er riktignok rett på sak, og ingen lange, vanskelige setninger, men det er slett ikke amatørmessig. Reklamen kan kanskje sies å ha avsmak av sensasjonsjournalistikk, men uprofesjonell er den ikke. Kjære vene, det er PC Zone vi snakker om her. :)

Lenke til kommentar
Sa jeg at det var noe galt med engelsken? Poenget mitt var at hele greia hørtes som om det var tatt fra en skoleavis og ikke fra et spillblad med utdannede journalister!

Måten det er skrevet på og layout'et viser at det er proffesjonelt laget..

Å? Jeg ser hvertfall èn skrivefeil :yes:

Så at de skylder på hackere/crackere (whatever) er vel egentlig på sin plass selv om de burde hatt litt bedre sikkerhet? ;)

Maskinen som kildekoden ble stjålet fra, var privat. En av programmererne hadde tatt det med seg hjem for å jobbe med det hjemme. Så tror heller de bør innføre forbud mot at kildekoden skal forlate Valve-studio'et... :laugh:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Sa jeg at det var noe galt med engelsken? Poenget mitt var at hele greia hørtes som om det var tatt fra en skoleavis og ikke fra et spillblad med utdannede journalister!

Måten det er skrevet på og layout'et viser at det er proffesjonelt laget..

Å? Jeg ser hvertfall èn skrivefeil :yes:

Så at de skylder på hackere/crackere (whatever) er vel egentlig på sin plass selv om de burde hatt litt bedre sikkerhet? ;)

Maskinen som kildekoden ble stjålet fra, var privat. En av programmererne hadde tatt det med seg hjem for å jobbe med det hjemme. Så tror heller de bør innføre forbud mot at kildekoden skal forlate Valve-studio'et... :laugh:

since when ble definisjon på et profesjonelt spill-magasin at skrivemåten er 100% korrekt ? gjerne korriger meg, men jeg liker å bedømme hvor seriøst et spillblad er utifra artiklene de har...

legg merke til at vg har få skrivefeil, likevel er det stort sett useriøst pjatt som trykkes (gjerne hentet fra news of the world og the sun), men hvordan kan det stemme, ifølge din definisjon så burde jo vg være dønn seriøs, siden de skriver jo korrekt....

 

jeg vet ikke helt hvor du har hentet den siste informasjonen fra, ettersom det var en maskin i valve sitt hovedkvarte de hentet alt fra..

for å si det på den måten, valve jobber på samme måte som 3drealms, INGENTING som har med spillet de jobber på får lov til å forlate arbeidsstedet, ABSOLUTT INGENTING, gjør man det så har man plutselig ingen jobb å komme tilbake til...

 

dog, hvis man mot all verdens formodning skulle ha fått tillatelse til å ta med seg en arbeidsmaskin hjem slik at personen kan få jobbet med noe, så er det helt uaktuelt at han kobler den opp mot nett.

 

maskinen de fikk adgang til var plasset hos valve, og det var slik de fikk tilgang til absolutt alt annet valve jobbet med.

hvis ikke så har du vel en annen forklaring på hvordan de fikk tak i counter strike condition zero...ettersom det er rimelig usannsynlig at de som jobber med half life 2 samtidig jobbet med cz..

Lenke til kommentar
Gabe Newell: HL 2 kommer kanskje i 2005! :angry:

Fant jeg på gamershell.com. Prøver de å slå Duke Nukem Forever?

Nei det er ikke det som står der!

VG Pro has a small article that contains a quote supposedly from Gabe Newell. The quote suggests that HL2 could be pushed past a 2005 release date if Valve felt it was necessary. Here?s the quote:

We've already spent millions into this project, and we're willing to spend as much as we need to make this the best first person experience ever. If that means delaying the game to 2005, we'll do it without any hesitation. If it means sinking another $20 million into the project, we can do it. Rest assured, if we delay the game, it'll be only to blow your socks off even more when it finally releases.

Hvordan du kan tyde at HL2 utsettes til 2005 av dette vet jeg ikke. Det er bare en måte å få fram et poeng. At de gjør det som skal til for å levere et godt produkt og ikke et spill som går i glemmeboken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...