Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det der med peak power og max power minner meg om et bedritent høyttalersett hos claser'n. Det sto på at den ytet 500W (P.M.P.O), selv om subben var på 3". Hvis man åpnet pakken (noe man ikke kan gjøre før man har kjøpt den) viser det seg at subben yter 4W, og satelittene 1W hver. Jeg tror P.M.P.O står for hvor mange watt de klarer å tvinge gjennom systemet før det brenner opp.

 

Nå fikk jeg fryktelig lyst til å kjøpe en Q-Tec, og belaste den med masse lyspærer og se hvordan det går. Vente til det blir mørkt ute først, seff. Man skyter ikke opp fyrverkeri midt på dagen... :p

Lenke til kommentar

Hah:D Likte den:D :thumbs:

Jeg prøvde en gang med min 2-dagers gamle pc... Ikke det smarteste jeg har gjort.. :p Det verste ver at den overlevde. På med sikringen igjen og den funket fint. Vill ikke anbefale folk å prøve though :p

 

Edit: det tøffeste er å skru den på 115 volt NÅR psu står på.. Mangen fine gnister :roll:

Endret av HiddenDragon
Lenke til kommentar
Vel jeg vil påstå at kanskje NEMCO hadde vært smarte hvis

de ikke tillot 115/220v svitsj på PSU'er levert til Norge

enig... Nemco er da så viktige på mye annet, så da kan de da "forby" den svitsjen.

 

Har ikke sånn svitsj jeg.. (men det hadde pc`en i klasserommet, i 8. klasse :whistle: )

Lenke til kommentar

Koffor er det ingen som klager på q-tec? Forbrukerrådet? Eg syns det er ergelig at en så useriøs produsent får fortsette å selge.

 

nr.1: Psu-ane har ikkje så mange watt som er opplyst, i alle fall mange som har opplevd det.

 

nr.2: Dei tar fyr! Hallo? Når blei det normalt?

 

nr.3: Utrulig lav kvalitet og mangen andre små og store plukk på mange punkt.

 

Er masse godt grunnlag her :devil:

Lenke til kommentar
Koffor er det ingen som klager på q-tec? Forbrukerrådet? Eg syns det er ergelig at en så useriøs produsent får fortsette å selge.

 

nr.1: Psu-ane har ikkje så mange watt som er opplyst, i alle fall mange som har opplevd det.

 

nr.2: Dei tar fyr! Hallo? Når blei det normalt?

 

nr.3: Utrulig lav kvalitet og mangen andre små og store plukk på mange punkt.

 

Er masse godt grunnlag her :devil:

Det er jo bare å gjøre noe med det da....

De er ikke så ille.

Lenke til kommentar
Hmm merkelig 

 

Min q-dritt på 350 watt kjører tre kabinettvifter, en cd brenner, en cd spiller, en hd, en diskettstasjon og ett skjermkort.

 

Har ennå ikke sprengt! Men jeg merker at den blir litt ustabil av og til...

 

Ta backup av alt du har på hdd. den xploderer om ikke så lenge :laugh::p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...