Gå til innhold

Blir ikke automatisk innlogget


Anbefalte innlegg

halloen. jeg har et problem som med tiden forsurer tilværelsen mer enn ønskelig er. siden explorer skjærte seg etterhvert bruker jeg nå opera 7.23.

problem: blir ikke automatisk innlogget rundt om. hva gjør man?

 

samtidig: hvordan får jeg avataren til venstre under 5kb som er maks 110 piksler bredt og 90 piksler høyt?

Endret av Vergan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er nok feilpost, men skal være snill gutt og svare på spørsmålet ditt :p

 

Det at Opera ikke logger seg inn automatisk, har jeg også hatt problemer med, selv i IE noen ganger. Løsningen (som fungerer for meg), er å slette all cache, passord, etc, samt slette loggen. Jeg går så inn på siden på nytt, og logger meg inn. Da fungerer det som regel.

Dersom dette ikke vil fungere, kan du jo bruke såkalte "Wand-passwords". Når du skriver inn brukernavn/passord, får du et spørsmål om du vil lagre passordet. Hvis du trykker "ja" på den, kan du trykke CTRL + ENTER neste gang du er på innloggingssiden. Da fyller Opera inn brukernavnet/passordet som du har lagret, samt logger deg inn automatisk.

 

Når det gjelder avataren, kan du bruke et bildebehandlingsprogram til å resize bildet. Dette kan du få mer info om ved å søke på forumet (spesielt i kategorien Digitale bilder, foto og video). Husk også at størrelsen må maks være 6kB, samt 80 x 80 pixler.

Lenke til kommentar

Siden du har fått et godt svar gidder jeg ikke bryet med å flytte den til riktig sted (dette er programvare, ikke sikkerhet) og endre emnet til noe mer fornuftig (si at det gjelder opera f.eks.). Stenger den bare

Jallakim - ikke vær så eplekjekk når du rapporterer :p

Lenke til kommentar
Stenger den bare

Huhms, hvordan klarer jeg å svare på den nå da? :roll:

Jallakim - ikke vær så eplekjekk når du rapporterer :p

Hva sa jeg denne gangen? (husker aldri hva jeg skriver, så.. uansett er jo poenget at dere skal se tråden, hva man skriver i rapporten spiller liten rolle :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...