Gå til innhold

Til dere medarbeidere på HW.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tenk etter litt nå...

 

 

Penger kanskje? Dumt spørsmål ikke sant?

joa, men finns det ikke bedre betalte jobber hvis det er penger man er ute etter?

Joda.. helt klart.. men her kan man kanskje ha en jobb ved siden av også.. ikke vet jeg? interessant jobb er det ihvertfall :D

Lenke til kommentar

Merlin: flere av nettverkssidene trenger skribenter, så det er bare å søke det.

 

Sasuke-kun: Ta kontakt med en produsent, eller en webshop så skal du se at du muligens får låne ting og tang å teste. Skriv en test og få den publisert på HW så åpner dørene seg for flere tester (hilsen LCD tester) ;)

Lenke til kommentar

Yummy/EC vet jeg får betalt i alle fall. Gidder ikke å spekulere i hvem andre. Hvor mye de tjener er vel egetlig dere egen sak som ikke trenger å publiseres.

 

Det enkelste hvis du har lyst å bli skribent er vel egentlig å sende en mail med artikkel til den ansvarlige redaktøren på den eventuelle siden og se om han liker den.

Lenke til kommentar
Det er jo en helt utrolig fin hobby og da. Uansett om man tjener på det eller ikke. Hadde jeg ikke godt på skolen fortsatt hadde jeg nok gjort mitt for å få sjansen som skribent her av og til. ARbeid man er villig til å gjøre gratis er ofte det beste arbeidet.

Man trenger ikke være fast skribent for å skrive noe. Jeg sendte nettopp mail til howard ang. hardware-huset - no problemo :p

Lenke til kommentar

Til dere som snakker om det å jobbe i hardware.no som en hobby, det er en del som jobber her i full stilling. Såklart er det fint å jobbe med noe man liker, men det betyr vel ikke nødvendigvis at man skal jobbe gratis eller til en veldig lav lønn? Tenk om alle i IT-bransjen som likte å jobbe med data skulle jobbe gratis, alle gartnere som likte planter skulle jobbe gratis, alle bakere som likte mat skulle jobbe gratis osv. Det hadde ikke funket så veldig bra? :)

Lenke til kommentar

Hvis du er så veldig intresert så er det bare å se på de diverse sidene og se skribentene. De som ikke er moderatorer eller du vet hvem er er sikkert hobbyskribenter. Øvind Dahle er jo en frivillig skribent og tester. Så vidt jeg vet får ikke han betalt for noe.

 

Jeg skriver litt for programmer.no og synes det er ganske greit å få litt trening i å skrive.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...