data-smurf Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 hei folkens.... jeg er en leser av pc gaming world norge , og i denne månedens utgave (april) står det at Half-Life 2 er avlyst og vil alderig lanseres.... grunnen er at de har blitt hacket for andre gang og har ikke kappital til å lage nye nett koder og forbedre sikkerheten..... er dette bare en sinnsyk dårlig spør av pcgw norge eller er det virkelig sant??? hilsen en Half-life 2 elsker......
Stor Oddnoga Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 Ja, det er aprilsnarr. Hva er april snar forresten?
data-smurf Skrevet 4. april 2004 Forfatter Skrevet 4. april 2004 hehe.. bra at det var en april snar... men siden du ikke vet hva en april snar kan jo ikke jeg føle meg trygg 1.april skal man lure så mange man kan.... det er april snar
Stor Oddnoga Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 hehe.. bra at det var en april snar...men siden du ikke vet hva en april snar kan jo ikke jeg føle meg trygg 1.april skal man lure så mange man kan.... det er april snar Har ikke peiling på hva april snar er for noe, men aprilsnarr derimot.... Samme det. HL2 kommer!
data-smurf Skrevet 4. april 2004 Forfatter Skrevet 4. april 2004 sorry da.. glemte en r.... :P:P men da blir alle glade og fornøyde veit du og kult bildet du har fra "far cry"....
Sheel Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 (endret) april snarr, det blir feil.. det er: Aprilsnarr Endret 4. april 2004 av Artex
Stor Oddnoga Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 sorry da.. glemte en r.... :P:Pmen da blir alle glade og fornøyde veit du og kult bildet du har fra "far cry".... Hehe. Hadde egentlig bare tenkt å kommentere det, ikke lage masse stress. Skriver feil hele tiden selv. Farcry er tøft ja.
TST Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 Ok, nå begynner vi å bli litt lei av å stenge tråder om denne Aprilsnarren. Vær så snill å bruk søkemotoren vår, og ikke minst ta en liten titt på Half-Life-kategorien for tette andre (oopklarte) tråder om akkurat det samme.
Anbefalte innlegg