Gå til innhold

Ny mobil med Symbian


Anbefalte innlegg

Har sett at 7610 og 7700 snart kommer... 7700 er jo den desidert feteste av dem, men er den verdt alle pengene? Jeg er nødt til å bytte mobil snart, går jo ikke an å leve med denne LG'en... Syns jo 7610 er en kjempefin telefon også...

 

Noen som har noen tips om hva jeg burde velge?

MÅ HA SYMBIAN ELLER WINDOWS!

 

 

Takker for svar!

 

(Noen som vet om noen sammenlikninger mellom disse telefonene?)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville holdt meg unna Nokia. Synes ikke de har kommet med noen gode produkter i det siste. Den nye spenstige designen de prøver seg på er heller ikke no særlig pen, syne jeg da. Hva med Sendo X? Den er kul, dog ikke kommet enda

Endret av bbrekka
Lenke til kommentar
som eier av en 6600 så ynes jeg den er det beste valget  :p

 

Men seriøst SX1 har jo en del bugs, men det er vel rettet nå da gjenstår bare det uvanlige tastaturet. Hvis du orker å ha et slikt tastatur er jo det ok, men sjekk testene på www.amobil.no først :)

6600 er nok en brukbar mobil, men det kan være smart å prøve SX1 før du evt. går til anskaffelse.

Har hatt SX1 siden den kom ut i Norge i 2003, og har enda ikke opplevd en eneste bug. Så det er nok som vanlig de som ikke har den som plages mest med disse bug'ene....

Når det gjeldet testen på amobil :hmm:. Jeg synet man bør forlange mer hvis de skal brukes som en seriøs veiledning til kjøp av mobil...

Lenke til kommentar
som eier av en 6600 så ynes jeg den er det beste valget  :p

 

Men seriøst SX1 har jo en del bugs, men det er vel rettet nå da gjenstår bare det uvanlige tastaturet. Hvis du orker å ha et slikt tastatur er jo det ok, men sjekk testene på www.amobil.no først :)

6600 er nok en brukbar mobil, men det kan være smart å prøve SX1 før du evt. går til anskaffelse.

Har hatt SX1 siden den kom ut i Norge i 2003, og har enda ikke opplevd en eneste bug. Så det er nok som vanlig de som ikke har den som plages mest med disse bug'ene....

Når det gjeldet testen på amobil :hmm:. Jeg synet man bør forlange mer hvis de skal brukes som en seriøs veiledning til kjøp av mobil...

men testene forlteller litt om telefonene, men selvsagt burde begge prøves i butikk før man kjøper dem :)

 

De gjør jo ca det samme

Lenke til kommentar

Prøv 6600 og sx1, disse er nok de beste symbian mobilene idag (utenom p800/p900 kanskje..?)

Selv ville jeg nok, og har valgt 6600, men valget er ditt egentlig.. Men jeg er i allefall veldig fornøyd med min 6600..

Store minuset til sx1 er tastaturet som jeg personelig misliker sterkt og ikke har noe særlig til overs for, ikke noen 1 hånds-mobil akkurat :p

Lenke til kommentar

Syns egetlig ikke at noen av Symbian telefonene på markedet er perfekt, jeg. Mono, lagging og døde pixler holder meg vekk fra 6600. Tastene og bugs holder meg vekk fra SX1. Sidetalking og tastene holder meg vekk fra N-gage. Og så vil jeg ikke være avhengig av penn. Den jeg kanskje kunne tenke meg er 7610, selv om jeg syns den er shtøggere enn... Men jeg lar egentlig ikke utseende bestemme over om jeg vil ha en telefon eller ikke, og dessuten kommer det vel noen penere deksler til den etterhvert. :p Oh, well. Jeg venter på neste Symbian nyhet før jeg løper og kjøper. :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...