Brakballe Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Har holdt på litt selv eher med mye rart i mitt Matrix fulltower... og sluttresultattet er blitt riktig så pent, har og funnet ut hva som er kjøpt unødvendig...' Min fasit: To ringkatoder (Sunbeam) til de to viftene bak + to løse rette 30cm. katoder, en til topp & en til bunn på INNSIDA ved kanten/falsene til sidedekselet. Invertere følger med ringkatodene så du trenger ikke flere til de rette som skal inn i tillegg. Dette blir jevnt og optimalt spør du meg. (OT: Gidder noen sende meg en oppskrift i teskjemodus på hvordan jeg legger inn _kun_ bilder på min 'hjemmeside' hos NGT, slik at de kommer opp listet pent i en directory ?) Vil liksom få til det der med å vise bilder her.. synet (og nå er jeg ferdig med mitt Matrix fulltower) atte kabbiset mitt ble rimelig fett modda...
DaTa[SMuRf] Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 har chieftec big tower me 4 cathoder i.. 1 blå på 30cm 1 rød på 30cm å to grønne på 20cm. her "delt" opp kabbisen i flere farge avdelinger så en er blå en er rød og øverst er grønn.. samt vifter med samme lys i som cathodan.. niffi effekt syns nå jeg da
Caliber Skrevet 6. april 2004 Forfatter Skrevet 6. april 2004 Mye som høres fett ut her ja, men skulle så¨gjerne sett noen av resultatene! INGEN som kan uploade noen bilder? mvh, Haakon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå