PT Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 Flere enn meg som undret seg litt over hippie-folkene på Torgallmenningen med keyboard og (grusom) sang?
McBitch Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 Fantastisk kjekt vær. Skal på shopping imorgen med en kompis. Både meg og han er like håpløse når det gjelder klær så jeg forventer å komme omtrentlig tomhendt hjem. Men mange søte jenter i byn i finværet da, så litt "vindushopping" er ikke feil.
endrebjo Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Veldig fantastisk vær i dag ja. Godtroende som jeg er, gikk jeg på skolen kun iført hvit t-skjorte. Og jeg har ca. 1 km å gå fra bussen og hjem.
Isbilen Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Er du kjerring? Det er da mer enn varmt nok til å gå med t-skjorte selv om sentrum ikke akkurat er badet i sol. Med mindre du mente det bokstavelig, og ikke hadde på det noe annet enn t-skjorta.
endrebjo Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Jeg tenker mer på at det regner temmelig stritt akkurat nå. Det gjorde det også den ene kilometeren hjem fra bussen.
Ståle Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 SKikelig fint vaer idag ja. Helt til jeg skulle ga hjem, kl 14.. Men bra for PCen min ihvertfall :D
Håkki Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Forbereder meg på fint vær. Ta på shorts og regnet kommer ut på dagen. Perfekt
Skogli Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Hele klassen var innført vanlig arbeidsklær med t-skjorte under arbeidsjakka. Forventet fint vær, men så kommer regnet! Lite kjekt å stå ute og spa ut våt jord/leire av beltene i regn.
-Tommy Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Er det noe som vet om noen butikker som selger Pique'er i Bergen, helst litt billige
Gjest Slettet+142 Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 For et nydelig vær det er i bergen idag Er nesten garantert at jeg kommer til å bade idag
PT Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 Nydelig vær ja, bare synd at jeg har eksamen i morgen og må lese. Men sitter ute, matte blir faktisk hakket bedre i solskinn
Gjest Slettet+142 Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 Nydelig vær ja, bare synd at jeg har eksamen i morgen og må lese. Men sitter ute, matte blir faktisk hakket bedre i solskinn 8771283[/snapback] Aldri lagt merke til det Får vel gjøre lekser ute i solen så mye som mulig jeg da ^^ Ja, jeg sitter på verandaen og leser til eksamen. 8771346[/snapback] Jeg har ikke eksamen før neste år
Killer_DT Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 uffa meg, lite sannsynlig at jeg leser til norsk og fysikk eksamen idag altså!
endrebjo Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 Istedet for eksamenslesing har det i dag blitt: bading, kajakkpadling, båtpuss og grilling. Seinere blir det kanskje sykkeltur også. Strålende med sånt vær dagen før eksamen.
Gjest Slettet+142 Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 Hehe. Er vel ikke gøy å sitte inne å lese nå nei. Uansett, da var badingen vel overstått. Andre bading i år Man det var ikke akkurat varmt i vannet. Heldigvis kan man venne seg til temperaturer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå