Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flere enn meg som undret seg litt over hippie-folkene på Torgallmenningen med keyboard og (grusom) sang?

Skrevet

Fantastisk kjekt vær. Skal på shopping imorgen med en kompis. Både meg og han er like håpløse når det gjelder klær så jeg forventer å komme omtrentlig tomhendt hjem. Men mange søte jenter i byn i finværet da, så litt "vindushopping" er ikke feil.

Skrevet

Er du kjerring? Det er da mer enn varmt nok til å gå med t-skjorte selv om sentrum ikke akkurat er badet i sol. Med mindre du mente det bokstavelig, og ikke hadde på det noe annet enn t-skjorta. :tease:

Skrevet

Hele klassen var innført vanlig arbeidsklær med t-skjorte under arbeidsjakka. Forventet fint vær, men så kommer regnet!

Lite kjekt å stå ute og spa ut våt jord/leire av beltene i regn. :ermm:

Gjest Slettet+142
Skrevet

For et nydelig vær det er i bergen idag :)

Er nesten garantert at jeg kommer til å bade idag :wee:

Skrevet

Nydelig vær ja, bare synd at jeg har eksamen i morgen og må lese. Men sitter ute, matte blir faktisk hakket bedre i solskinn :wee:

Gjest Slettet+142
Skrevet
Nydelig vær ja, bare synd at jeg har eksamen i morgen og må lese. Men sitter ute, matte blir faktisk hakket bedre i solskinn :wee:

8771283[/snapback]

Aldri lagt merke til det :p Får vel gjøre lekser ute i solen så mye som mulig jeg da ^^

Ja, jeg sitter på verandaen og leser til eksamen.

8771346[/snapback]

Jeg har ikke eksamen før neste år :cool:

Skrevet

Istedet for eksamenslesing har det i dag blitt: bading, kajakkpadling, båtpuss og grilling. Seinere blir det kanskje sykkeltur også.

Strålende med sånt vær dagen før eksamen. :hmm:

Gjest Slettet+142
Skrevet

Hehe. Er vel ikke gøy å sitte inne å lese nå nei.

Uansett, da var badingen vel overstått. Andre bading i år :)

Man det var ikke akkurat varmt i vannet. :confused: Heldigvis kan man venne seg til temperaturer :green:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...