Gå til innhold

Bergensere på forumet!


tor_erik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare køddet! Men det er slik at man kan gå inn på noen skolesøknad på Internett en time før den sendes 1. mars, og sende noen til hvor du vil. En jeg hørte om kom inn i indre Vest-Agder! :lol:

btw flyttet til svalbard pga mine foreldre fikk jobb. ingen søknader. (er jo ungdomsskole)

Da så...

Lenke til kommentar
Øyh! Pappa vokste opp på møhlenpris. F... ikke noe dårlig sted :p

Hvis man liker narkoholikere som dilter rundt omkring, sprøytespisser og hjemmelagde hasj-piper (colaflaske med hull i) som ligger og slenger rundt, samt en muslim-ghetto uten sidestykke, så er det nok et fint sted. Det er godt mulig at møhlenpris har forandret seg på 30-40 år, men man har alltid hatt nygårdsparken like i nærheten.

 

Ikke et sted jeg vil at mine unger skal vokse opp, iallefall.

Lenke til kommentar

Jeg bor øverst oppe på Flaktveitfjellet, nesten helt oppe i himmelen (det er i Åsane, for de som ikke visste det).

 

Vet også at Loomy, Skreeth, og Joddze er fra Flaktveit. Samt Icetiger, men han er heller lite aktiv (har vel 4 poster eller noe sånnt, og han har vel vært med et par måneder).

 

Hva jeg gjør på. Bortsett fra skole er det vel å henge her inne, samt trene Trampett (turn)...

Lenke til kommentar
Øyh! Pappa vokste opp på møhlenpris. F... ikke noe dårlig sted  :p

Hvis man liker narkoholikere som dilter rundt omkring, sprøytespisser og hjemmelagde hasj-piper (colaflaske med hull i) som ligger og slenger rundt, samt en muslim-ghetto uten sidestykke, så er det nok et fint sted. Det er godt mulig at møhlenpris har forandret seg på 30-40 år, men man har alltid hatt nygårdsparken like i nærheten.

 

Ikke et sted jeg vil at mine unger skal vokse opp, iallefall.

Jeg veit..det er litt ødelagt der nå..derav :p i innlegget mitt.

 

Men på 60-tallet så var det andre boller der.

Lenke til kommentar

Lillesotra, 3minutter med bil til Bergen kommune og 10minutter til sentrum hjemmefra. Så siden jeg har bare bergensere i min familie så er jeg nok bergenser :)

 

Sotra vgs. GK elektro og trives :yes:

 

EDIT: leifen som kom.

Endret av O_neal
Lenke til kommentar
jeg kommer fra Mjølkeråen  ;)

 

men bor nærmere sentrum nå på hybel

Hmm, hva heter du da? Mjølkeråen er nærme Salhus! :yes:

Jeg vet godt hvor salhus ligger i forhold til mjølkeråen.

 

Tviler på vi kjenner hverandre da jeg er 23 år gammel nå.. :thumbs:

 

Jeg heter espen, kjenner blandt annet C Vik godt og noen andre fra Salhus. Går ut i fra du iallefall vet hvem han er. Det vet vel alle :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...