Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Byn i går var dødelig vått. Jeg fikk ødelagt ett stykk genser, grunnet tomsinger som ikke klarer å la være å vifte rundt med sigarettene sine. Ellers var kvelden fin, med alt for mange folk på Ovenpå (som vanlig). :p

Skrevet

Det regnet hvertfall noe sinnsykt nå når jeg kjørte fra Sletten og hjem, klokken litt over ti. Skal det bli værre enn det, må man nesten gå til anskaffelse av dykkerutstyr.

Skrevet

Her i fana var det helt sykt med regn altså. Lenge siden eg har sett noe slikt. En liten bekk her i området var rene amasonaz elv i forhold. :wow:

Ellers er det rart å bo her i fana. Er liksom så lite som skjer og alt er så stille. Sosser overalt og golfspillere. :roll::p

Skrevet

Tut tut folk. Nå er det jaggu lenge sia siste jeg var her. Merkelig at det skal ta så lang tid å koble om inne hos tele 2 da, jeg har bare flyttet noen få kilometer :roll:

Jeje, nå må jeg stikke, sitter på min fetter sin maskin, måtte bare betale noen regninger :blush:

Sees om noen uker da.. skal bli gøy med 4mb linje

Skrevet
Urk, irriterer meg med han der skjeggete urin-mannen i blå lagerfrakk. Det virker som om han er i Marken hver dag i 12-tiden, og det alltid like kos med en god whiff med urin-lukt før jobb.

Ah, tror jeg har "truffet" på ham en gang eller to... Er ikke spesielt delikat med en elv av piss som brer seg nedover buksebeinet. :hm:

Skrevet
Han er psykisk syk...

Det er han sikkert, men noen burde i såfall ta vare på mannen. Han har et hus/hjem, og likevel går han og tigger fra folk. I tillegg kan han bli ganske så hissig. Han driver og plager folk hver bidige dag. Greit nok at folk tigger, men han der går jeg en stor omvei rundt.

Skrevet

Jaja, sprang Stoltzen idag. Klarte å klokke meg opp på 13.34. Noe jeg selv er litt imponert over.. :w00t:

Virker egentlig som at du aldri når toppen, og nå har de fjernet de skiltene som pleide å si hvor langt du var kommet... :no:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...