Vice Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Bucketheads - The Bomb *Digge megamax* Regner med at det er den 15 minutter lange fullversjonen du da henviser til. Den er fantastisk! Ellers er dagens låt for meg: Underworld - Banstyle/Sappys Curry (Denne blir dagens låt hver gang jeg setter den på )
HolgerL Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Bucketheads - The Bomb Regner med at det er den 15 minutter lange fullversjonen du da henviser til. Den er fantastisk! *Søke i Kazaa* Uansett; i dag digger jeg diverse Mr. Vain mixer
TLZ Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 SOAD - Version 7-0 [pirkemode]den heter 'Toxicity'[pirkemode/] dagens låt:Machine Head - Exhale The Vile
Suppelars2k Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 [pirkemode]den heter 'Toxicity'[pirkemode/] [pirkemode]i don't "Care"[/pirkemode]
KimNK Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Er tilbake på Vader - Freezing Moon. Den er faen så digg!
Zlascher Skrevet 8. april 2004 Skrevet 8. april 2004 Igår: Lynni Treekrem-Mexico Idag: Postgirobygget-Idyll Merker at sommeren kommer, og da er det ikke noe som passer bedre enn idyll
sybbelybb Skrevet 8. april 2004 Skrevet 8. april 2004 Merker at sommeren kommer, og da er det ikke noe som passer bedre enn idyll Word!
sybbelybb Skrevet 8. april 2004 Skrevet 8. april 2004 Idag er det nok Silver - Angels Calling for min del. Fikk akkurat tak i den, og er sikker på at jeg har hørt den før. Ihvertfall refrenget. Men jeg har ingen aning om hvor Tror jeg får angst snart...
TomWhittaker Skrevet 9. april 2004 Skrevet 9. april 2004 Åpen Post - Robotar (Vi dansar som robotar, vi dansar som robotar!)
Anbefalte innlegg