albions Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 Koster det eit månentlig beløp for å spille counter strike condition zero online på steam
DDDD Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 Nei, og dessuten skal denne på sin egen Counter Strike kategori
albions Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Skrevet 29. mars 2004 ja men, når eg liksom registrerte mitt cs i steam så to det at eg hadde fått ein måne gratis spilling i steam...
kaiern Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 Du får lettere hjelp, hvis en mod gidder å flytte posten
DaWeed Skrevet 30. mars 2004 Skrevet 30. mars 2004 det er gratis for alltid.. men det er jo AKKURAT det samme som vanlig cs, bortsett ifra litt andre maps som krever mer av pcen din.. spill vanlig cs du
yeaaaaaah Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 ja men, når eg liksom registrerte mitt cs i steam så to det at eg hadde fått ein måne gratis spilling i steam... Du tuller ikke sant? Jeg har ikke hørt noe om en månedes gratis spilling av cs:cz.
Bluebeans Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Koster det eit månentlig beløp for å spille counter strike condition zero online på steam Har du en orginalversjon av CS:CZ?? Jeg trengte bare skrive en cd-key inn også var det bare å spille..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå