Gå til innhold

Google-leken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er er jo ikke glass. :hrm: Det der er mer merkverdig rar kopp/krus for meg. Ikke glass. :hmm: Men jaja, la gå. :wee:

 

Jeg vil se en mann med enormt lang næsehår.

Det var et svar til en som skulle poste bilde av en som hugget ned et tre. Men postet en som sagde det! Dette sporer av!

 

sub-buzz-14843-1507573733-4.png?downsize

 

Jeg vil se bilde av en som er tøffere enn toget.

Endret av Knutgrus
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bare hopp over denne, det går greit.

Det var et svar til en som skulle poste bilde av en som hugget ned et tre. Men postet en som sagde det! Dette sporer av!

Spores av!!! På hvilken måte da? Det hjelper lite hvis personen ikke klarer å finne helt 100% prikk lik det man ønsker å se. Hva da? Jeg ser ikke det å spores av. Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Bare hopp over denne, det går greit. Spores av!!! På hvilken måte da? Det hjelper lite hvis personen ikke klarer å finne helt 100% prikk lik det man ønsker å se. Hva da? Jeg ser ikke det å spores av.

Til hans forsvar; det første bildet på google bilder når man søker på "hogger tre" viser eksakt det han spør om, så det er ikke så vanskelig å finne bilde av slike simple ting om man prøver litt.

Endret av Pliscin
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Til hans forsvar; det første bildet på google bilder når man søker på "hogger tre" viser eksakt det han spør om, så det er ikke så vanskelig å finne bilde av slike simple ting om man prøver litt.

Jojo, nå tenkte jeg generelt da. Jeg tenkte ikke på træhogst og hogge før nå da. Det er også ord som jeg skjeldent bruker, lett å glemme. :huh:

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...