Gå til innhold

Google-leken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tenkte form, fasong, skikkelse etc. ikke nødvendigvis identisk, men ganske lik. Det kan ikke være så vanskelig, med mindre du ikke vet hvordan din mor ser/så ut.

Så klart vet jeg hvordan mamma ser ut.

For det første: Jeg har problemer å finne den type bilder selv om en vilt fremed som ligner på mamma. Vet ikke hva jeg skal søke etter.

For det andre: Føler jeg det blir for personlig, ønsker ikke å dele ut sånt, selv om en vilt fremed ligner på mamma. Det gjelder det samme med mitt egent ansikt.

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Så klart vet jeg hvordan mamma ser ut.

For det første: Jeg har problemer å finne den type bilder selv om en vilt fremed som ligner på mamma. Vet ikke hva jeg skal søke etter.

For det andre: Føler jeg det blir for personlig, ønsker ikke å dele ut sånt, selv om en vilt fremed ligner på mamma. Det gjelder det samme med mitt egent ansikt.

1. Det som gjør denne leken artig er at man må bruke kreativiteten sin når man søker etter slike ting, om det er utfordrende så gjør det jo leken bare enda mer artig.

 

2. Den personen du finner trenger ikke nødvendigvis å ligne på din mor, så lenge fasongen er den samme. Jeg skjønner ikke hvordan det blir personlig. Ingen her kommer til å kjenne igjen din mor, ingen her vet hvem det er, eller har noen som helst interesse av å vite det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

1. Det som gjør denne leken artig er at man må bruke kreativiteten sin når man søker etter slike ting, om det er utfordrende så gjør det jo leken bare enda mer artig.

 

2. Den personen du finner trenger ikke nødvendigvis å ligne på din mor, så lenge fasongen er den samme. Jeg skjønner ikke hvordan det blir personlig. Ingen her kommer til å kjenne igjen din mor, ingen her vet hvem det er, eller har noen som helst interesse av å vite det.

Det er sant at man må bruke kreativiteten sinn. Det er kanskje ikke personlig for deg/dere nei. For meg, så blir det det. Så hvorfor ikke akseptere det?

 

La oss fortsette med det denne leken er ment for.

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...