Gå til innhold

Bunnyjump


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I cs 1.4/1.5 og 1.6 er bunnyjump på en måte "fjernet"... Dvs at man fullt mulig kan hoppe en 2 til 3 ganger etterhverandre, men etter det så funker det ikke lenger.

Dette ble gjort for å fe enda mer "realisme" inn i spillet (Som om spillet er så realistisk i fra før :p ) for ingen klarer å hoppe 100 ganger 1-2 meter bortover rett etterhverandre ;)

 

Vil du derimot ha bunnyjump, må du spille 1.3...

 

(Tror det jeg skrev nå var riktig, men tar jeg feil så får dere bare rette på meg ;) )

Lenke til kommentar
Greit greit, men skal jeg legge det ut eller ikke?

Litt irriterende vis alle i norge hopper rundt bare fordi jeg posta en script :ermm:

anbefaler deg å _ikke_ gjøre det pga. det er nok av script's som bare ødeleger for andre osv. hvis man spille public. Er ikke så veldig kult å se en med bunnyscript hoppe runde på mappet og ta hoppehs i motsettning til en som har skills i å ta bunnyjump.

Lenke til kommentar

Så lenge det gir en fordel som andre ikke får, det er en cheat.

Med bunnyjump kommer man seg fortere fram, man kan hoppe lettere for å unngå å bli truffet.

 

Er skeptisk.

 

Bunnyjump er fullt mulig med skills ja.

 

Men et script til noe sånt, det blir på samme nivå som å ha et no recoil-script.

Lenke til kommentar
Så lenge det gir en fordel som andre ikke får, det er en cheat.

Med bunnyjump kommer man seg fortere fram, man kan hoppe lettere for å unngå å bli truffet.

 

Er skeptisk.

 

Bunnyjump er fullt mulig med skills ja.

 

Men et script til noe sånt, det blir på samme nivå som å ha et no recoil-script.

enig!

Lenke til kommentar

det er en abuse da.. bunny jump er konsekvensen av en bug i grafikkmotoren eller noe sånt har jeg hørt.. uansett er poenget at bunnyjump _ikke_ er en del av hvordan cs er meningen å spille.

cs er antiterorisme, antiterrorister og terrorister hopper ikke runt som sirkusklovner.

og når du har et script som gjør arbeidet for deg begynder det å bli svært lame.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...