Gå til innhold

Bunnyjump


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det er en abuse da.. bunny jump er konsekvensen av en bug i grafikkmotoren eller noe sånt har jeg hørt.. uansett er poenget at bunnyjump _ikke_ er en del av hvordan cs er meningen å spille.

cs er antiterorisme, antiterrorister og terrorister hopper ikke runt som sirkusklovner.

og når du har et script som gjør arbeidet for deg begynder det å bli svært lame.

Altså, tviler på at boosts, løpe fortere med kniv, gunnere som stikker gjennom dører og så videre antiterrorisme. Det er jo heller ikke sånn CS var ment å være, men det er fullt lovlig å benytte seg av det. Bunnyjump er også lov om du bruker skillen din til å mekke det.

Lenke til kommentar
det er en abuse da.. bunny jump er konsekvensen av en bug i grafikkmotoren eller noe sånt har jeg hørt.. uansett er poenget at bunnyjump _ikke_ er en del av hvordan cs er meningen å spille.

cs er antiterorisme, antiterrorister og terrorister hopper ikke runt som sirkusklovner.

og når du har et script som gjør arbeidet for deg begynder det å bli svært lame.

--!enig!--

Lenke til kommentar

Bunnyjump i seg selv er ikke en cheat men svært få som mestrer det i 1.6 , og man kan ikke gjøre det i de grader man kunne i tidligere versjoner av cs , for øvrig kan jeg det _litt_ selv , dvs det går ca. 1.5 av vanlig speed + hoppe i åttetall å sånn , intressert i å lære da kan jeg anbefale :http://www.gizzmos.net/bunnyhop.php < fin guide med demo'er.

Lenke til kommentar
Altså, tviler på at boosts, løpe fortere med kniv, gunnere som stikker gjennom dører og så videre antiterrorisme. Det er jo heller ikke sånn CS var ment å være, men det er fullt lovlig å benytte seg av det. Bunnyjump er også lov om du bruker skillen din til å mekke det.

 

bunnyjump er ikke lov på alle servere, og bunnyjump er heller ikke lov i diverse compoer, synst å huske at bunny jump heller ikke var lov i cpl..

og i clanbase var det og ulovlig..

akkurat som skynades, det er en abuse..

Lenke til kommentar
Jeg vil påstå at jeg klarer bj rimelig bra.

 

Men hvilkene skills er dere snakker om?

 

 

:ermm:

 

 

NIXON: PM det scripte :p

 

*teste*

Skills for bunnyjump vel.

Det er ikke bare å trykke på hoppeknappen når man vil.

 

Hva i all verden skal du med det scriptet?

Hva er vitsen å teste det? Man tester det vel vanligvis for at man skal bruke det, som betyr CHEATER HAXXOR L337zoR SuXXoR NjUbZ0R osv osv osv. ;)

 

Er bare et fåtall her som har skills på Google.com?

Mine skills sier at du kan søke på Google.com etter det som står på rød tekst lengre ned, hele linjen på en gang altså:

 

"Counter-Strike" "scripting"

Lenke til kommentar

Altså, du har ingen annen fordel enn dodge-fordel hvis du ikke kan über bunnyjump. Det går ikke fortere om du bare bj-er vanlig, og det krever _en del_ skillz for å hoppe langt og fort.

 

Edit: Btw, prøv å sette ned fps_max til 50 eller 20, og merk hvor mye lettere det er.

Endret av sosohal
Lenke til kommentar

Har spilt Cs lenge, og kunne å bunnyjumpe skikkelig, og til dere som sier at dette gikk ann i 1.3; Feil :( Det ble dessverre disabla etter 1.1. Du kunne hoppe så mye du ville, men du fikk ikke Bunnyjumpfart. Jeg lover dere.. uansett hva dere gjør nå i 1.5, eller 1.6, så er det ikke i nærheten av hva som en gang ble kalt BJ'ing. (Kunne komme deg ifra Ct spawn dd2 til T spawn på cirka 4-5 sek i 1.1 hvis du var flink :scared::thumbs: )

Lenke til kommentar

Kan ikke huske at det gikk an her i hvertfall, men nå begynte jeg først med CS i 1.5-tiden, så har bare prøvd raskt noen eldre versjoner.

Uansett, 1.3 bj-ingen er lekker den, den er ikke så mye overdrevet, akkurat perfekt spør du meg.

 

Du som sa at han skulle prøve å senke fps... Seriøst?

Lettere å bj'e (for meg i hvertfall) med 100 fps. Spiller til vanlig med 60 fps.

Lenke til kommentar
Men all form for cheating o.l. ødeleger som oftest spillopplevelsen, har ikke CS noe form for anti cheat system ?

Joda, en rekke forskjellige, best i test: CD. ;)

Håper de som bruker slike scripts blir oppdaget, er ford... ehh, nei, nå gidder jeg ikke å si det ordet igjen! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...