Gå til innhold

Bunnyjump


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1.1 hopping, ikke 1.6

Det sa meg ikke mye, annet enn at jeg skjønte at man antakeligvis kunne hoppe sånn i 1.1.

Bruker en AMX Plugin som gjør at du hopper i 1.1.

 

Edit: Soshal, hva er cs nicket ditt? Spiller du public? I så fall, hvor?

Endret av eXploid
Lenke til kommentar
det er vel ikke cheat.. men det er litt lame, og er ikke lov i cpl og diverse andre compoer, tror ikke det var lov i clanbase heller, er en abuse av cs, akkurat som skynades og lignende.

Eh? Teiteste jeg noen gang har hørt, har du url til kilde?

 

Men for å bunnyjumpe må du ha erfaring og skills, og det er ikke alle som får det til. Det er på en måte en liten kunst tingy, som det å lage ringer når man røyker osv.

 

Sjekk her har du en liten guide. Lykke til, og NEI det er ikke cheat.

Lenke til kommentar
det er vel ikke cheat.. men det er litt lame, og er ikke lov i cpl og diverse andre compoer, tror ikke det var lov i clanbase heller, er en abuse av cs, akkurat som skynades og lignende.

Sky nades er ikke abuse.

 

MEN det er ikke alle steder du kan bruke det. Kast over vegger slik som b1 på dust er fult lovelig.

Lenke til kommentar

@ exploid

er ikke sky nades abuse ?

hvorfor er det da ikke lovlig i diverse turneringer ? :roll:

 

å kaste over en vegg på de_dust og å bruke en mapbug for å pelme en granat midt inn på bombeplassen er to helt forskjellige ting.. alle nades over vegger er ikke abuse... men mapbug nades som på dd2 er abuse..

(og btw, og kaste over en vegg på de_dust er ikke en skynade)

 

@ rippo

Uansett om du må ha erfaring å skills så er det en abuse av grafikkmotoren i cs, som gjør at du kan hoppe rundt og opnå ganske syk fart... hvorvidt DU ser på dette som lame er ikke mitt problem.. faktumet er at ikke alle godtar dette..

spessielt ikke i Cw'er o.l

 

(og ifølge clanbase reglene er alle former for bunnyjump og strafejump script ulovlige å bruke, vist det skulle være noen tvil om det :D )

 

personlig liker jeg ikke buyscript heller.. men har ikke noe imot at folk bruker det..

men min mening er at buyscipts er for n00bs med pølsefingrer ;)

Lenke til kommentar
@ exploid

er ikke sky nades abuse ?

hvorfor er det da ikke lovlig i diverse turneringer ? :roll:

 

å kaste over en vegg på de_dust og å bruke en mapbug for å pelme en granat midt inn på bombeplassen er to helt forskjellige ting.. alle nades over vegger er ikke abuse... men mapbug nades som på dd2 er abuse..

(og btw, og kaste over en vegg på de_dust er ikke en skynade)

Beklager, men jeg trodde sky nades var og kaste over vegger (les; der det blir den "vann" lyden). Så da er vi enige.

 

 

buyscipts er for n00bs med pølsefingrer  ;)

 

 

Word :yes:

Lenke til kommentar
@ rippo

Uansett om du må ha erfaring å skills så er det en abuse av grafikkmotoren i cs, som gjør at du kan hoppe rundt og opnå ganske syk fart... hvorvidt DU ser på dette som lame er ikke mitt problem.. faktumet er at ikke alle godtar dette..

spessielt ikke i Cw'er o.l

 

(og ifølge clanbase reglene er alle former for bunnyjump og strafejump script ulovlige å bruke, vist det skulle være noen tvil om det :D )

Jeg har ikke sagt noe om at det ikke var ulovelig å bruke scripts, men det tviler jeg på, så gi meg url til kilden din. Men det er lov å bunny jumpe så mye du vil i CB osv, har aldri hørt noen kvine over at det er illegalt å bunnyjumpe.

Lenke til kommentar

Her var det så mye jeg fikk lyst til å kommentere at jeg sikkert glemmer halvparten.

Ja, jeg spiller litt pub, på FoCo (1, 2, 7) og litt WaZelin med nick sosohal/ Daniel/ Daniel San/ Demolition Daniel/ vERBB0YAREN, eller noe annet rart.

 

Det er da fullt lovlig å hive flash over veggen inn B1 på dd2 (om noen sa noe annet) i CB og CPL iaffal.

 

Buyscripts er også lov, iaffal i den grad CPL GUI-et tilbyr.

 

CB-reglene sier dessuten dette:

The following scripts are forbidden:

No-recoil scripts.

Strafejump or bunnyhoping scripts.

Turn scripts (180 degrees or similar).

-mlook scripts (e.g. centerview).

AWP and use scripts.

Buyscripts are allowed.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...