dari Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Jeg kommer ikke inn i menyen for å installere S-ATA driveren min. I en annen tråd står det at jeg må huske F-Lock tasten. Hva er F-Lock tasten?
pbns1979 Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 F-Lock står for Function Lock, dvs låsing av F1-F12 tastene. Nyere Logitech tastatur f.eks har en sånn knapp.
el-asso Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 I SATA guiden tok jeg med "husk F-Lock tasten" fordi enkelte hadde denne i feil "posisjon" slik at de ikke fikk trykket F6 når de skulle installere 3.parts drivere.
dari Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Skrevet 27. mars 2004 Jeg har ikke F-Lock tasten, og får ikke trykket F6. Hva gjør jeg da? Jeg kommer ikke inn i menyen får å installere driveren. Den bare går videre til neste valg som er å trykke F2.
dari Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Skrevet 27. mars 2004 Er det andre settings jeg må gjøre for å få installert sata disken min, med XP?
Sceptic Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 (endret) Jeg har ikke F-Lock tasten, og får ikke trykket F6. Hvorfor ikke? Sitter den fast? Må man ha F-lock tast for å trykke F6? Er du redd for å trykke på F6 tasten? Har du F6 vegring? Ok, fra spøk til alvor! Har du fullført installasjonen? Mener å huske at man ikke installerer driverne rett etter at du trykker F6. Installasjonen sier ifra selv når den er klar til å installere drivere og trenger disketten. Endret 27. mars 2004 av Sceptic
dari Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Skrevet 30. mars 2004 Fant feilen. Brudd i ledningen til floppy. Fikk derfor ikke lastet inn driver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå