Gå til innhold

5900 ultra


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg lurte på hva folket kjører i BF Vietnam i oppløsning. jeg har 5900 ultra. ikke klokka. og jeg kjører 1024 X 768 glatt på full grafikk.

 

er det noen andre som har det samme kortet som klarer en bedere oppløsning

vil jeg kunne kjøre høyere med mere ram (har 512ddr)

 

takker for svar

Hva med å prøve sjøl??

Lenke til kommentar
Jeg lurte på hva folket kjører i BF Vietnam i oppløsning. jeg har 5900 ultra. ikke klokka. og jeg kjører 1024 X 768 glatt på full grafikk.

 

er det noen andre som har det samme kortet som klarer en bedere oppløsning

vil jeg kunne kjøre høyere med mere ram (har 512ddr)

 

takker for svar

Ka ? skal jeg prøve det for deg eller ? sorry har helt annet skjermkort ...

Men i Unreal II får jeg fine ca. 40 bilder i 1600x1200 me alt max på min maskin :

XP-2500

2x512

9600XT EE

Lenke til kommentar

Har samme type kort (5900U@5950U), men jeg har bare 512mb ram. Kjører bare 1024x768 alt på maks. For meg så er det viktig med god flyt i enhver situasjon. Frame drops er døden for meg :) Venter på mere ram, siden det allerede nå swapper mye fra disken. Burde klare 1600x1200 egentlig, ihvertfall 1280x960 alt på maks.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke noe flashet kort :) Dette er et orginalt GF FX5900U 256mb.

 

Jeg fant ut idag at jeg har hatt en defekt rambrikke i maskina (nå har jeg fattige 256mb ram for tiden), vet ikke om det kan ha hatt innvirkning når jeg har spilt...har ihvertfall bestilt meg mer ram så jeg har 1Gig i nær fremtid...får se hvordan det går da :)

 

I BF1942 så kjører jeg ihvertfall 1600x1200@32 100Fps konstant.

 

Men bfv er jo en liten baby med masse barnesykdommer foreløpig. Forventer bedre ytelse når neste patch + nytt Audigy lydkort er innkjøpt også.

Lenke til kommentar
:scared: What? alt på medium? jeg har investert i et 5900 ultra bare fordi jeg vil kjøre far cry i mere enn medium. Kjøpte det i går kveld og venter i lengsel og spenning på at det skal komme i posten. Har et 5600 klokket godt nå da. Men trodde jeg kunne kjøre far cry på mere enn medium med et 5900 ultra kort :scared: Endret av Sjefern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...