Gjest Slettet+981234789 Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 hvordan i huleste dreper man han som kommer i helikopter etter man har sprengt båten?
Aeternus Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Du må snike rund og skyte Raketter. Eventuelt hoppe i land og ta han derfra.
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 han tåler mye pga han er en av hovedfiendene, du må bare belage deg på mye hide&seek, gjem deg bak containeren slik at du ikke blir truffet av skuddene, så må du bare treffe godt med rocket launcheren.
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 ja men det er useriøst vansklig og båten synker før man får tatt han og da er man dau. kan stå på taket, man rekker ikke til land for man blir skutt på veien. er dumt å lage spill som det, er så teit blir så jævlig forbanna.. ødlegger litt at et helikopter tåler over 10 raketer!
Windoge Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Du må bare holde deg helt bakerst i båten og treffe han mellom 8-10 ganger med rocket. Var det jeg gjorde, og jeg tok han
DC++_? Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Den første banen med monstre, hvordan kommer jeg videre når jeg skal inn i en lab hvor jeg trenger Keycard. Det er taubroer oppe i trærne osv. Hvor finner jeg Keycardet?
ludobadger Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Var tøff han med choppern ja, men du kan trøste deg med at det bare blir vanskligere etterhvert
Redlight Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 Spillte gjennom spillet for noen dager siden og det helikopteret er jo fruktkake i forhold til det som venter. Er ikke fett å møte 3-4 über monster med lite helse og minimalt med ammo. Bra jeg fant ut hvordan jeg saver utenom spawnpoints ellers hadde jeg gått bananas.
Aggex Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 Den første banen med monstre, hvordan kommer jeg videre når jeg skal inn i en lab hvor jeg trenger Keycard. Det er taubroer oppe i trærne osv. Hvor finner jeg Keycardet? Visst du leiter litt rundt der så finner du ei dør uten keycard(ganske høgt oppe). Innafor der ligger det ein død Forsker, du finner keycardet i nærheten av han.
tacomodo Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 Spillte gjennom spillet for noen dager siden og det helikopteret er jo fruktkake i forhold til det som venter. Er ikke fett å møte 3-4 über monster med lite helse og minimalt med ammo. Bra jeg fant ut hvordan jeg saver utenom spawnpoints ellers hadde jeg gått bananas. Fortell oss hvordan man saver utenom checkpoints da!
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 hvis dere ikke klarer far cry på medium uten å jukse med saving, så kan dere ikke kalle dere for gamere skuffende innstilling
Stig_W Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 Vanskelighetsgraden i Farc Cry er helt riktig synes jeg, fatter ikke folk som whiner over mangel påquicksave og for vanskelige fiender, dette spillet er langt fra det vanskeligste spillet på markedet. Når jeg først punger ut 449,- på et spill forventer jeg også at jeg ikke kan spille gjennom det på en kveld uten utfordring, DET er for dumt det!!!
Redlight Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 Vanskelighetsgraden i Farc Cry er helt riktig synes jeg, fatter ikke folk som whiner over mangel påquicksave og for vanskelige fiender, dette spillet er langt fra det vanskeligste spillet på markedet. Det er ikke alle savepoints som er like bra, har hendt flere ganger at jeg har løpt rett i en savepoint under skuddveksling og det er ikke så fett. Uansett så kommer det en patch med quicksave, noe som mange har etterspurt. For å save når du vil frem til den tid skriver du, "\save_game *, bytt stjerne med hva du vil.
Wooho Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 (endret) Jeg stresset med han jeg og, men fant ut at den letteste måten å ta kan på er å gå helt bak i båten etter at den har blitt sprengt nærmere sagt i cocpiten hvis det heter og bare lure deg frem med sniking. Anbefaler å skyte på han et par ganger og deretter bruke rocetluncheren på han. Endret 29. mars 2004 av Wooho
Windoge Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 Last ned quicksave til spillet, gjør ting mye lettere. Og det er ikke å cheate .. quicksave bør være standard i slike spill.
Wooho Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 Last ned quicksave til spillet, gjør ting mye lettere. Og det er ikke å cheate .. quicksave bør være standard i slike spill. Helt enig med deg. FPS spillene skal ha quicksave funksjon. Dette var skuffende i XIII med tanken på ikke å kunne save når det passet en.
Rikky Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 Var tøff han med choppern ja, men du kan trøste deg med at det bare blir vanskligere etterhvert Det var jo flott å høre, jeg sliter som f*** med han helikopter-fyren!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå