Gå til innhold

Skjermkort til far cry...

vip

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei

Jeg leste at ATI kortene hadde problemer i bf vietnam, men er det noen som

vet om radeon 9800 pro har problemer med far cry.

Jeg har akkurat kjøpt spillet, men mangler skjermkort til maskine min.

Bør jeg velge et kort fra Nvidia eller ATI og i såfall hvilket kort??? ;)

Endret av vip
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjører Far Cry helt fint på mine specs, se dem i profilen. Det vil si, jeg har Textures på high og Shadow Quality på High, og bitte litt lagg inni mellom. :thumbup:

Skrevet

FarCry kjører glatt på min maskin:

Athlon XP 2400+

640 SD-RAM

Radeon 9700

Det du eventuelt vil trenge et bedre skjermkort til er hvis du vil suse i vei med 4x+ AA og 16x AF...

Skrevet
FarCry kjører glatt på min maskin:

Athlon XP 2400+

640 SD-RAM

Radeon 9700

Det du eventuelt vil trenge et bedre skjermkort til er hvis du vil suse i vei med 4x+ AA og 16x AF...

Bruker ikke å kjøre med AA og AF på.. :)

Holder det med 512 mb ram da? :dontgetit:

Skrevet

Jeg kjører alt på very high på min maskin. Textures kjører på ultra high. Går helt glatt. Specs i profil.

Men jeg tror nok IQ'en er litt bedre på Radeon korta.

Skrevet

for folk som meg, som ikkje vil betale masse penger for å spille med høy oppløsning og max grafikk, holder det med et Radeon 9600.

jeg kjører 1024x768. og grafikken på medium, går veldig bra det. det er demoen jeg har da. pc'en er ikkje så mye skryte av men, 1,4ghz, radeon 9600 og 512mb RAM.

Skrevet
Jeg kjører Far Cry helt fint på mine specs, se dem i profilen. Det vil si, jeg har Textures på high og Shadow Quality på High, og bitte litt lagg inni mellom. :thumbup:

hva om du skrur ned shadows til medium? så kanskje du slipper lagg i det hele tatt? ;) spillbarhet er viktigere syns jeg.. hater lagg! hehe

Skrevet

Jeg har GeForce 3 Ti200 her, og med innstillingene som spillet selv anbefaler, funker det fint. Nå er alle detalsjer og eye-candy på minimum og oppløsningen er 1024x768. Fullt spillbart.

_

johanf

Skrevet

Fungerer helt knirkefritt uten hakking eller noe som helst på mitt oppsett på 9800xt, sjekk profil for specs. Jeg kjører full oppløsning på alt og 1600x1200. Har riktignok ikke prøvd BF: Vietnam enda, selv om det ligger ved siden av meg her nå.

Ecks::

Skrevet

far cry går ikke hva jeg ville kalle smooth inne i hus på 1280*1024 med mitt 9800np@9800pro og xp2500@3200, kjørte bare medium\high på kvalitet ellers

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...